Sucursala RCF Constanţa deţine un număr de 18 locaţii reprezentând staţii CF (aferente judeţelor Constanta, Tulcea, Ialomiţa şi Călăraşi), cu trafic intens de călători în perioada sezonului estival sau în extrasezon la care se adaugă un număr de 8 sedii ale secţiilor linii si instalaţii şi sediul Sucursalei Regionale CF Constanţa, în care este necesară asigurarea curăţeniei în spaţiile destinate publicului călător sau act...
Sucursala RCF Constanţa deţine un număr de 18 locaţii reprezentând staţii CF (aferente judeţelor Constanta, Tulcea, Ialomiţa şi Călăraşi), cu trafic intens de călători în perioada sezonului estival sau în extrasezon la care se adaugă un număr de 8 sedii ale secţiilor linii si instalaţii şi sediul Sucursalei Regionale CF Constanţa, în care este necesară asigurarea curăţeniei în spaţiile destinate publicului călător sau activităţilor de exploatare. Ca urmare a cerinţelor legislative privind protecţia sănătăţii publice şi a mediului înconjurător se impune obligativitatea asigurării serviciului de salubrizare, serviciu care trebuie asigurat permanent cu societăţi specializate, agrementate AFER.
Salubrizarea staţiilor/secţiilor CF este o prestaţie care trebuie asigurată permanent, iar caracterul de regularitate al acestei prestaţii asigură condiţiile minime necesare desfăşurării în siguranţă a traficului de călători in staţiile CF, evită riscul de acumulare a deşeurilor în arealul locaţiilor, situaţii care pot conduce la primirea de amenzi din partea autorităţilor statului.
Serviciul ce urmează a fi achiziţionat presupune: asigurarea activităţii de salubrizare în sălile de aşteptare, vestibule şi holurile de acces în staţii, secţii, în holurile caselor de bilete, peroane, spatii dintre liniile căii ferate, spaţiile verzi din incinta staţiilor, pasaje subterane, trotuare, şi suprafeţele de acces din staţie spre oraş, grupuri sanitare, rampe de gunoi, etc.
Numar zile până la care operatorii economici pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 22 zile
Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari în a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.