Feedback
I.D.: 86279831

SAD - Contracte de furnizare rechizite si furnituri de birou

Data publicarii
28.08.23 Exista 116.235 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39162110-9
Pretul estimativ:
185.121,47 RON - 185.121,47 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare - SAD) care sa permita achizitia de rechizite si furnituri de birou, prin incheierea unor contracte, necesare asigurarii bunurilor materiale pentru personalul din AFT, timp de 2 ani, conform descrierii din documentul "Necesar rechizite si furnituri de birou cu determinarea valorii estimate". Procedura de atribuire va ...
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare - SAD) care sa permita achizitia de rechizite si furnituri de birou, prin incheierea unor contracte, necesare asigurarii bunurilor materiale pentru personalul din AFT, timp de 2 ani, conform descrierii din documentul "Necesar rechizite si furnituri de birou cu determinarea valorii estimate". Procedura de atribuire va respecta regulile licitatiei restranse, urmand a se derula in doua etape: Etapa I - depunerea solicitarilor de participare la SAD; Etapa II - depunerea ofertelor doar de catre ofertantii calificati la finalul primei etape. Avand in vedere caracterul deschis al SAD, dupa lansarea SAD si pe intreaga perioada de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alatura in orice moment al valabilitatii SAD daca indeplineste criteriile mentionate in anuntul de participare. Autoritatea contractanta transmite cate o invitatie de participare tuturor participantilor admisi in cadrul SAD dupa etapa I-a, in vederea depunerii de oferte. Invitatia de participare se va transmite doar ofertantilor calificati la finalul etapei I. In cadrul etapei a II-a nu este obligatorie depunerea ofertei in situatiile in care achizitia propusa nu prezinta interes. Frecventa contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: de regula semestial sau ori de cate ori este nevoie, prin reluarea competitiei. Pe intreaga perioada in care SAD este deschis este posibil urmatoarele: depasirea cantitatilor estimate, solicitarea si a altor produse, altele decat cele din anexa caietului de sarcini sau renuntarea la unele produse prevazute initial. Cantitatile exacte de rechizite si furnituri de birou care trebuie ofertate in cadrul etapei a II-a a SAD vor fi cunoscute doar la momentul transmiterii invitatiilor de participare. Lista de produse care va fi transmisa in cadrul invitatiei de participare la etapa a II-a a SAD va putea contine si alte produse, altele decat cele din anexa caietului de sarcini, anexat prezentului anunt de participare. Nu se va derula licitatie electronica pentru stabilirea ofertei castigatoare in cadrul etapei a II-a a SAD, de unde rezulta ca ofertantii vor trebui sa depuna cea mai buna oferta pana la data si ora limita indicata in invitatia de participare. Specificatiile tehnice ale produselor sunt mentionate in caietul de sarcini si anexa acestuia. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor= 13 Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari pana in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu