In vederea determinării valorii estimate Cod CPV 79314000-8, CPV 71410000-5 pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate conform HG 907/2016 si modificare locala PUZ pentru obiectivul de investitii "Obiect 15. Nod Petricani (Inchidere inel median)”, vă rugam respectuos să ne sprijiniţi în consultarea pieţei pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat. Termenul pentru transmiterea valorii estimate este de 3 zile de la d...
In vederea determinării valorii estimate Cod CPV 79314000-8, CPV 71410000-5 pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate conform HG 907/2016 si modificare locala PUZ pentru obiectivul de investitii "Obiect 15. Nod Petricani (Inchidere inel median)”, vă rugam respectuos să ne sprijiniţi în consultarea pieţei pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat. Termenul pentru transmiterea valorii estimate este de 3 zile de la data publicarii anuntului.
Acest obiect a fost parte din studiul anterior elaborat "Inchidere inel median de circulatie la zona nord/autostrada urbana tronson lacul Morii Soseaua Colentina -Studiul de fezabilitate si PUZ aprobat prin HCGMB nr. 294/2013 si 292/2014 .
In cadrul revizuirii studiului de fezabilitate se doreste Revizuirea Obiectului 15 Nod Petricani astfel incat aceasta sa poata fi executat Etapizat astfel:
-realizarea Etapei I prin dezvoltarea unui pasaj subteran avand ambele directii realizate la acelasi nivel care sa asigure legatura intre orasele Bucuresti si Voluntari. Pasajul subteran va fi proiectat in etapa I astfel incat sa asigure subtraversarea Caii ferate Bucuresti Constanta iar pe partea de Sud a acesteia, rampele pasajului sa permita relationarea cu intersectia dintre Sos. Fabrica de Glucoza si Autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti.
-amenajarea drumurilor locale/intersectiilor care sa permita accesul riveranilor la pasaj/ proprietati
-realizarea Etapei I va permite ca pe viitor sa poata fi implementate urmatoarele investitii :
• linia de metrou,
• statia CF amplasata in partea de Est a nodului Petricani care este parte constitutiva a unui punct intermodal unde circulatia pietonala se realizeaza in subteran;
• prelungirea liniei de tramvai de la B-dul Dimitrie Pompei pana la statia CF
• Realizare Etapa II
o Continuarea Etapei I- la Sud de CF Bucuresti Constanta- prin amenajarea pasajului cu doua benzi pe sens astfel incat Str. Petricani sa subtraverseze intersectia dintre Sos. Fabrica de Glucoza si Autostrada A3 Bucuresti Ploiesti, (L=cca. 820m).
o Continuarea pasajului realizat in etapa I astfel incat sa se racordeze la traseul inelulului median prin rampe situate la Nord si Sud de CF Bucuresti Constanta.
- va tine cont de proiectele de amenajare a largirii Sos. Fabrica de Glucoza precum si de proiectul Autostrazii Bucuresti - Ploiesti.
Realizarea Etapei I va permite dezvoltarea pe viitor a Etapei aIIa a obiectului Nod Petricani.
In prezent, Str. Petricani la sud de CF Bucuresti Constanta are urmatoarele caracteristici:
• parte carosabila - 4 benzi de circulatie cu latimea totala de cca. 14.00 m
• trotuare
• constructii adiacente stanga / dreapta
Sos. Bucuresti Nord in vecinatatea trecerii la nivel cu CF Bucuresti Constanta are urmatoarele caracteristici:
• parte carosabila - 4 benzi de circulatie cu latimea totala de cca. 12.00 m
• trotuare stanga / dreapta
• spatiu verde / constructii adiacente
Linia de CF Bucuresti Constanta este linie dubla electrificata.
Pasajul va asigura legatura intre zona centrala a orasului aflata la sud de CF Bucuresti - Constanta si orasul Voluntari situat pe partea de Nord a aceleiasi cai ferate.
Caracteristici proiect Etapa I :
• Lungime proiect pasaj subteran si rampe cca. 930m
Inceput proiect Etapa I: rampele Sud incep dupa intersectia Str. Petricani -Sos. Fabrica de Glucoza iar pasajul subtraverseaza B-dul. Dimitrie Pompeiu si calea ferata Bucuresti Constanta
Sfarsit proiect Etapa I: rampa Nordica iese pe Sos. Bucuresti Nord (L=cca. 290m de CF Bucuresti Constanta)
Rampe de intrare/iesire in pasaj din Str. Petricani care sa permita relationarea cu traseul Autostrazii A3 Bucuresti- Ploiesti, Sos. Fabrica de Glucoza :
o Parte carosabila - o banda de circulatie pe sens 5.5 m L= cca. 270m
Pasaj ce subtraverseaza calea ferata Bucuresti Constanta si rampa ce iese pe Sos. Bucuresti Nord
o Parte carosabila - latime 1÷2 benzi pe sens - L= cca. 660m
Functie de constrangeri si datele de trafic, rampa nordica a pasajului va avea o parte carosabila alcatuita din 1÷2 (doua) benzi de circulatie pe sens si trotuare.
Proiectantul va avea ca referinta Eurocodurile si normele in vigoare.
• Consolidari
Se vor prevedea pereti mulati pentru rampele pasajului iar solutiile de consolidare trebuie sa aiba in vedere si aspecte privind imbunatatirea portantei terenului de fundare si stabilitatea generala a lucrarilor.
• Amenajari intersectii
Se va amenaja intersectia cu B-dul Dimitrie Pompeiu precum si amenajarea intersectiei la Nord de CF.
In functie de solicitarile ce pot sa apara in timpul derularii proiectului, se vor amenaja si alte intersectii/accese cu drumul proiectat.
• Deviere/Relocare reţele/retele noi
In zona sunt numeroase retele de utilitati si instalatii: retele alimentare cu apa si canalizare, electrice, iluminat public, retele de telefonie, retele speciale CFR (electrice, telefonie, semnalizari si automatizari), etc.
Proiectantul va identifica toate retelele de utilitati existente ce vor fi afectate de proiectul de infrastructura. Acestea vor fi protejate sau mutate la solicitarea beneficiarului acestora conform avizelor primite, iar Proiectantul va realiza proiectele in consecinta, tinand cont reglementarile in vigoare. Pasajul va fi prevazut cu toate retelele necesare pentru o buna functionare in deplina siguranta.
• Pista de ciclisti
Proiectantul va analiza posibilitatea prevederii de piste pentru ciclisti, urmarind dezvoltarea echilibrata a tuturor modurilor relevante de deplasare prin imparţirea echitabila a caii de comunicatie între pietoni, biciclete, transportul public de persoane si traficul privat.
• Trotuare
• Iluminat public
Proiectarea iluminatului cailor de circulatie rutiera se face in conformitate cu reglementarile in vigoare, o importanta deosebita acordandu-se selectarii claselor de iluminat pentru evitarea supradimensionarii sistemului de iluminat, reducerea consumului de energie electrica si cresterea eficientei sistemului de iluminat propus. Se vor folosi corpuri de iluminat echipate cu LED dispuse astfel incat sa se obtina indicii de performanta conform reglementarilor in vigoare.
• Semaforizare
Semaforizarea va fi de tip LED si trebuie sa fie compatibila cu Sistemul de Management al Traficului din Bucureşti. Proiectantul trebuie sa stabileasca solutii moderne in ceea ce priveste principiile de proiectare, care sa corespunda nivelului de tehnologizare actual.
• Semnalizare verticală şi orizontală
Prestatorul va proiecta semnalizarea rutiera verticala si orizontala necesara pentru exploatarea în siguranţă a obiectivului de investitii.
• Amenajare spatii verzi / Peisagistica
Proiectantul va crea un plan de peisagistica adecvat pentru proiect, lucrarile adiacente si toate zonele afectate. Scopul va fi acela de a reduce impactul lucrarilor asupra mediului inconjurator si de a incadra cat mai mult cu putinta lucrarile in mediul urban.
• Modificare locala P.U.Z. in cazul in care realizarea Etapizata a nodului Petricani modifica solutia de la studiul de fezabilitate aprobat prin H.C.G.M.B. nr. 102/30.02.2012.
• Termenul pentru realizarea serviciilor de proiectare este de 4 luni.