In vederea determinării valorii estimate Cod CPV 79314000-8, pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate conform HG 907/2016 pentru obiectivul de investitii "Obiect 5. Nod Chitila - Inchidere inel median", vă rugam respectuos să ne sprijiniţi în consultarea pieţei pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat cu următoarele caracteristici:
• Lungime proiect drum 0,450 km
In cadrul obiectivului de investitii se propune...
In vederea determinării valorii estimate Cod CPV 79314000-8, pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate conform HG 907/2016 pentru obiectivul de investitii "Obiect 5. Nod Chitila - Inchidere inel median", vă rugam respectuos să ne sprijiniţi în consultarea pieţei pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat cu următoarele caracteristici:
• Lungime proiect drum 0,450 km
In cadrul obiectivului de investitii se propune extinderea Caii Grivita, amenajare Intersectie Calea Grivita - Soseaua Chitila, Bdul Bucurestii Noi si reconfigurare pasaj de cale ferata ce supratraverseaza Calea Grivitei.
Obiectivul este amplasat in Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, in partea de Nord - Vest a orasului.
Proiectul incepe pe Calea Grivita din dreptul strazii Bucegi si se termina la intersectia dintre Bulevardul Bucurestii Noi si Soseaua Chitila unde se va amenaja un sens giratoriu.
• Parte carosabil - 3 benzi de circulatie pe sens
• Cale dubla tramvai pe zona mediana
• Pasaj CF ce supratraverseaza Calea Grivitei
Avand in vedere largirea Caii Grivita la 3 benzi pe sens, este necesara refacerea pasajului existent, tinand cont de constrangerile din prezent. Se va stabili o solutie constructive si o metodologie de executie care sa aiba un impact minim asupra desfasurarii traficului CF.
Pasajul va avea 2 deschideri de cate 18.00m fiecare, alcatuite din grinzi simplu rezemate, continuizate la nivelul placii de suprabetonare.
• Consolidari
Pe zona rampelor, pentru limitarea amprizei drumului, limitare impusa de existenta proprietatilor sau utilitatilor din zona.
Solutiile de consolidare trebuie sa aiba in vedere si aspecte privind imbunatatirea portantei terenului de fundare si stabilitatea generala a lucrarilor.
• Amenajari intersectii
Se va amenaja intersectia dintre Calea Grivitei, Bulevardul Bucurestii Noi si Soseaua Chitila printr-un sens giratoriu.
Sensul giratoriu se va proiecta luand in considerare traficul de perspectiva din ora de varf .
• Deviere/Relocare reţele
In zona sunt numeroase retele de utilitati si instalatii: retele alimentare cu apa si canalizare, electrice, iluminat public, retele de telefonie, retele speciale CFR (electrice, telefonie, semnalizari si automatizari), etc.
Proiectantul va identifica toate retelele de utilitati existente ce vor fi afectate de proiectul de infrastructura. Acestea vor fi protejate sau mutate la solicitarea beneficiarului acestora conform avizelor primite, iar Proiectantul va realiza proiectele in consecinta, tinand cont reglementarile in vigoare.
• Pista de ciclisti
Proiectantul va analiza posibilitatea prevederii de piste pentru ciclisti, urmarind dezvoltarea echilibrata a tuturor modurilor relevante de deplasare prin imparţirea echitabila a caii de comunicatie între pietoni, biciclete, transportul public de persoane si traficul privat.
• Trotuare
• Iluminat public
Proiectarea iluminatului cailor de circulatie rutiera se face in conformitate cu reglementarile in vigoare, o importanta deosebita acordandu-se selectarii claselor de iluminat pentru evitarea supradimensionarii sistemului de iluminat, reducerea consumului de energie electrica si cresterea eficientei sistemului de iluminat propus. Se vor folosi corpuri de iluminat echipate cu LED dispuse astfel incat sa se obtina indicii de performanta conform reglementarilor in vigoare.
• Semaforizare
Semaforizarea va fi de tip LED si trebuie sa fie compatibila cu Sistemul de Management al Traficului din Bucureşti. Proiectantul trebuie sa stabileasca solutii moderne in ceea ce priveste principiile de proiectare, care sa corespunda nivelului de tehnologizare actual.
• Semnalizare verticală şi orizontală
Prestatorul va proiecta semnalizarea rutiera verticala si orizontala necesara pentru exploatarea în siguranţă a obiectivului de investitii..
• Amenajare spatii verzi / Peisagistica
Proiectantul va crea un plan de peisagistica adecvat pentru proiect, lucrarile adiacente si toate zonele afectate. Scopul va fi acela de a reduce impactul lucrarilor asupra mediului inconjurator si de a incadra cat mai mult cu putinta lucrarile in mediul urban.