In vederea determinării valorii estimate Cod CPV 79314000-8, pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate conform HG 907/2016 pentru obiectivul de investitii "Obiect 11. Nod Andronache - Inchidere inel median", vă rugam să ne sprijiniţi în consultarea pieţei pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat cu următoarele caracteristici:
• Lungime proiect drum: cca 0.700 km
In cadrul obiectivului de investitii se propune...
In vederea determinării valorii estimate Cod CPV 79314000-8, pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate conform HG 907/2016 pentru obiectivul de investitii "Obiect 11. Nod Andronache - Inchidere inel median", vă rugam să ne sprijiniţi în consultarea pieţei pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat cu următoarele caracteristici:
• Lungime proiect drum: cca 0.700 km
In cadrul obiectivului de investitii se propune realizarea unui pasaj superior peste CF Bucuresti - Constanta care va asigura legatura intre zona centrala a orasului si orasul Voluntari.
In prezent, traversarea caii ferate Bucuresti Constanta se face la nivel si este amenajata cu bariere automate si elemente elastice, fapt care conduce la cozi pe arterele existente (sos Andronache, B-dul Eroilor).
• Parte carosabila - 2 benzi de circulatie pe sens si separator fluxuri de circulatie pe zona mediana
• Pasaj superior (pasaj Andronache) peste CF in lungime de ~ 308 m
Pasajul superior va avea o parte carosabila alcatuita din 2 (doua) benzi de circulatie pe sens de 3.50 m fiecare, separator fluxuri de circulatie si trotuare.
Proiectantul va avea ca referinta Eurocodurile in vigoare. Se vor prevedea bretele pentru asigurarea accesului riveranilor si zone de intoarcere sub pasajul superior.
• Consolidari
Pe zona rampelor pasajului superior, pentru limitarea amprizei drumului, limitare impusa de existenta proprietatilor sau utilitatilor din zona, Proiectantul va propune structuri de sprijin din pamant armat cu fata vazuta din elemente prefabricate din beton.
Solutiile de consolidare trebuie sa aiba in vedere si aspecte privind imbunatatirea portantei terenului de fundare si stabilitatea generala a lucrarilor.
• Amenajari intersectii
Se va lua in calcul posibilitatea amenajarii intersectiei B-dul Eroilor cu strada Ardealului / Popasului pentru a permite participantilor la trafic aflati in zonele adiacente pasajului superior sa efectueze manevrele de intoarcere spre municipiul Bucuresti, precum si posibilitatea racordarii pe viitor a pasajului la dezvoltarea inchiderii Inelului median de circulatie.
In functie de solicitarile ce pot sa apara in timpul derularii proiectului, se vor amenaja si alte intersectii/accese cu drumul proiectat.
Circulatia pietonala se va realiza prin intermediul unei treceri denivelate adiacenta pasajului.
• Deviere/Relocare reţele
In zona sunt numeroase retele de utilitati si instalatii: retele alimentare cu apa si canalizare, electrice, iluminat public, retele de telefonie, retele speciale CFR (electrice, telefonie, semnalizari si automatizari), etc.
Proiectantul va identifica toate retelele de utilitati existente ce vor fi afectate de proiectul de infrastructura. Acestea vor fi protejate sau mutate la solicitarea beneficiarului acestora conform avizelor primite, iar Proiectantul va realiza proiectele in consecinta, tinand cont reglementarile in vigoare.
• Pista de ciclisti
Proiectantul va analiza posibilitatea prevederii de piste pentru ciclisti, urmarind dezvoltarea echilibrata a tuturor modurilor relevante de deplasare prin imparţirea echitabila a caii de comunicatie între pietoni, biciclete, transportul public de persoane si traficul privat.
• Trotuare
• Iluminat public
Proiectarea iluminatului cailor de circulatie rutiera se face in conformitate cu reglementarile in vigoare, o importanta deosebita acordandu-se selectarii claselor de iluminat pentru evitarea supradimensionarii sistemului de iluminat, reducerea consumului de energie electrica si cresterea eficientei sistemului de iluminat propus. Se vor folosi corpuri de iluminat echipate cu LED dispuse astfel incat sa se obtina indicii de performanta conform reglementarilor in vigoare.
• Semaforizare
Semaforizarea va fi de tip LED si trebuie sa fie compatibila cu Sistemul de Management al Traficului din Bucureşti. Proiectantul trebuie sa stabileasca solutii moderne in ceea ce priveste principiile de proiectare, care sa corespunda nivelului de tehnologizare actual.
• Semnalizare verticală şi orizontală
Prestatorul va proiecta semnalizarea rutiera verticala si orizontala necesara pentru exploatarea în siguranţă a obiectivului de investitii.
• Amenajare spatii verzi / Peisagistica
Proiectantul va crea un plan de peisagistica adecvat pentru proiect, lucrarile adiacente si toate zonele afectate. Scopul va fi acela de a reduce impactul lucrarilor asupra mediului inconjurator si de a incadra cat mai mult cu putinta lucrarile in mediul urban.
Estimarea va include si efectuare studiilor necesare(studiu topografic, studiu geotehnic, studiu de trafic, etc) si intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avizelor in numele Beneficiarului.