Penitenciarul Gherla, cu sediul în jud. Cluj, Mun. Gherla, str. Poet Andrei Mureşanu, nr.4, telefon: 0264241683; 0264241444, fax: 0264241332, iniţiază o procedură de consultare a pieţei, în conformitate cu prevederile art.139 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. 18-19 din HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor refer...
Penitenciarul Gherla, cu sediul în jud. Cluj, Mun. Gherla, str. Poet Andrei Mureşanu, nr.4, telefon: 0264241683; 0264241444, fax: 0264241332, iniţiază o procedură de consultare a pieţei, în conformitate cu prevederile art.139 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. 18-19 din HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea achiziţionării de "Revizuirea / actualizarea Documentaţiei tehnico - economică - expertiză tehnică, revizuire Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie, actualizare şi completarea documentaţiei tehnico - economică Proiectui Tehnic nr.48/2012, la faza (D.T.A.C. +D.T.O.E), P.Th,D.E., caiete de sarcini pe specialitaţi, şi asigurare asistenţă tehnică pe parcursul executării lucrărilor pentru obiectivului de intervenţii la imobile de natura investiţiilor “IMPREJMUIRE UNITATE - PENITENCIAR GHERLA din str. Poet Andrei Mureşanu nr.4, Mun. Gherla, jud. Cluj".
În acest context, autoritatea contractantă informează operatorii economici cu privire la următoarele:
a) adresa de internet unde sunt publicate informaţiile cu privire la procesul de consultare a pieţei: https://e-licitatie.ro , în cadrul secţiunii " Anunturi de consultare a pietei"
b) descrierea necesităţilor obiective şi constrângerilor de natură tehnică, financiară şi/sau contractuală ce caracterizează nevoia autorităţii contractante în raport cu care se organizează respectiva consultare se regăsesc în Caietul de sarcini ataşat
c) termenul de prestare a serviciilor: 75 de zile
d) aspectele supuse consultării:
✓ obţinerea de informaţii / recomandări cât mai relevante cu privire la cerinţele din Caietul de sarcini ataşat. În acest scop se va analiza situaţia existentă, aşa cum este prezentată în acesta;
✓ obţinerea de informaţii referitoare la valoarea estimată a achiziţiei. În acest sens se solicită oferte indicative de preţ;
e) termenul până la care se transmit propunerile operatorilor economici interesaţi în cadrul procesului de consultare: 19.07.2024.
Propunerile pot fi transmise prin email, pe adresa achizitii.pgherla@anp.gov.ro.
f) termenul până la care se desfăşoară procesul de consultare: 26.07.2024.
g) descrierea modalităţii de desfăşurare a consultării, respectiv modul în care se va realiza interacţiunea cu operatorii economici ce răspund la invitaţia autorităţii contractante, consultarea se va realiza exclusiv prin mijloace electronice
Persoana de contact: Anca RAB, tel: 0264241683; 0264241444, nr. int: 125, e-mail: achizitii.pgherla@anp.gov.ro.
Potenţialilor operatori economici interesaţi li se vor pune la dispoziţie, la cerere:
• Proiectul tehnic nr.48/2012 (se va consulta la sediul instituţiei)
• Extras de carte funciară nr.55256 din 12.06.2024