Feedback
I.D.: 73098846

Revizie tehnică, mentenanţă şi reparaţii autospeciale SSI

Data publicarii
15.09.22 Exista 64.931 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50413200-5
Termenul limita pentru depunere:
29.09.22
Pretul estimativ:
71.400,00 RON - 71.400,00 RON
Documente participare:
  1. instructiuni depozite valorice-semnat.pdf
  2. instructiuni ofertanti-semnat.pdf
  3. draft contract subsecvent-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achiziţionarea unui serviciu de Revizie tehnică, mentenanţă şi reparaţii autospeciale SSI, respectiv asigurării serviciilor de revizie tehnică şi mentenanţă a autospecialelor de stins incendii de aeroport şi de reparare a acestora în cazurile de defectare, pe perioada contractului. Serviciul de revizie tehnică şi mentenanţă se realizează anual, iar cel de reparaţii accidentale ale auto...
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achiziţionarea unui serviciu de Revizie tehnică, mentenanţă şi reparaţii autospeciale SSI, respectiv asigurării serviciilor de revizie tehnică şi mentenanţă a autospecialelor de stins incendii de aeroport şi de reparare a acestora în cazurile de defectare, pe perioada contractului. Serviciul de revizie tehnică şi mentenanţă se realizează anual, iar cel de reparaţii accidentale ale autospecialelor SSI, la solicitarea beneficiarului. Acordul-cadru, ce se doreste a fi incheiat, se intinde pe o perioada de 36 luni de la semnarea lui. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 5 zile. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 3 zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor stabilit în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare simplificat, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util. Valoarea estimată a acordului cadru este de 23.800 lei/an/ + TVA - 71.400 lei/ 3 ani + TVA Cantitatea minima este de 2 contracte subsecvente/an (semestrial); - Cantitatea maxima solicitata nu poate depasi suma estimata de 23.800 lei/an + TVA respectiv 71.400 lei/ 3 ani + TVA, cu exceptia cazurilor expres prevazute de lege.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu