REVIZIE STATIE ELECTRICA SI TRANSFORMATOARE USCATE 3,15 MVVA conform oferta nr. 1330.1/28.06.2018 si cerinte CS-DT-78/22.05.2018, ed.1
Documentatia pusa la dispozitie de prestator la finalizarea serviciului: Factura, Certificat de calitate si certificat de garantie pentru serviciu si piesele inlocuite (24 luni de la receptie), Declaratie de conformitate cf. HG 457/2003. Documentatia pusa la dispozitie de FCN Pitesti pentr...
REVIZIE STATIE ELECTRICA SI TRANSFORMATOARE USCATE 3,15 MVVA conform oferta nr. 1330.1/28.06.2018 si cerinte CS-DT-78/22.05.2018, ed.1
Documentatia pusa la dispozitie de prestator la finalizarea serviciului: Factura, Certificat de calitate si certificat de garantie pentru serviciu si piesele inlocuite (24 luni de la receptie), Declaratie de conformitate cf. HG 457/2003. Documentatia pusa la dispozitie de FCN Pitesti pentru realizarea contractului: Convenţia de securitate si sănătate in munca, protecţia mediului si situaţii de urgenta.
Receptia se efectueaza la sediul FCN Pitesti in baza documentelor insotitoare, dupa finalizarea probelor solicitate la pct. 9 din CS si se finalizeaza prin incheierea unui Proces verbal de receptie a serviciului in conformitate cu procedura de receptie a FCN Pitesti.
În cazul în care, din vina sa exclusiva, prestatorul nu reuseste sa-si îndeplineasca obligatiile asumate, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din pretul comenzii, ca penalitati, o suma echivalenta de 0,05 % pe zi calculata din valoarea neexecutata a comenzii, pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor.
În cazul în care achizitorul nu îsi onoreaza obligatiile în termenul convenit, prestatorul, are dreptul sa solicite achizitorului plata unor penalitati intr-o cota procentuala de 0,03 % din valoarea sumei datorate, calculata pentru fiecare zi de întârziere pana la îndeplinirea efectiva a obligatiei de plata.