REVIZIE INSTALATIE SOLARA INCALZIRE APA MENAJERA conform oferta din data de 04.07.2018 si cerinte CS-DT-85/31.05.2018, ed.1
Documentatia pusa la dispozitie de prestator la finalizarea serviciului: Factura, Certificat de garantie pentru serviciul prestat (minim 12 luni de la data aprobarii Raportului de service de catre beneficiar), Declaratie de conformitate , Raport de service, Fisa cu date de securitate pentru solutiile ...
REVIZIE INSTALATIE SOLARA INCALZIRE APA MENAJERA conform oferta din data de 04.07.2018 si cerinte CS-DT-85/31.05.2018, ed.1
Documentatia pusa la dispozitie de prestator la finalizarea serviciului: Factura, Certificat de garantie pentru serviciul prestat (minim 12 luni de la data aprobarii Raportului de service de catre beneficiar), Declaratie de conformitate , Raport de service, Fisa cu date de securitate pentru solutiile utilizate . Documentatia pusa la dispozitie de FCN Pitesti pentru realizarea comenziii: Convenţia de securitate si sănătate in munca, protecţia mediului si situaţii de urgenta. Receptia serviciului se face la Sucursala FCN Mioveni, in baza documentelor insotitoare si se finalizeaza prin semnarea unui Proces Verbal de Receptie Servicii (PVRS), conform procedurilor FCN. În cazul în care, din vina sa exclusiva, prestatorul nu reuseste sa-si îndeplineasca obligatiile asumate, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din pretul comenzii, ca penalitati, o suma echivalenta de 0,05 % pe zi calculata din valoarea neexecutata a comenzii, pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor. În cazul în care achizitorul nu îsi onoreaza obligatiile în termenul convenit, prestatorul, are dreptul sa solicite achizitorului plata unor penalitati intr-o cota procentuala de 0,03 % din valoarea sumei datorate, calculata pentru fiecare zi de întârziere pana la îndeplinirea efectiva a obligatiei de plata.