Feedback
I.D.: 37579421

Revizie anuală, verificarea tehnică periodică centrale termice, verificare panouri solare şi servicii de intervenţii şi reparaţii centrale termice şi panouri solare

Data publicarii
31.07.19 Exista 95.512 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
08.08.19
Pretul estimativ:
51.642,50 RON - 51.642,50 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1095048.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertantul trebuie să efectueze: - Revizie anuală - Verificarea tehnică periodică pentru echipamentele prevăzute în anexa nr. 4 ofertanţi cazane, - Verificare panouri solare pentru echipamentele prevăzute în anexa nr. 1 ofertanţi panouri (2019) şi anexa nr. 2 ofertanţi panouri (2020), - Servicii de intervenţii şi reparaţii la centrale termice şi panouri solare pentru echipamentele prevăzute în anexa nr. 3 ofertanţi, conf...
Ofertantul trebuie să efectueze: - Revizie anuală - Verificarea tehnică periodică pentru echipamentele prevăzute în anexa nr. 4 ofertanţi cazane, - Verificare panouri solare pentru echipamentele prevăzute în anexa nr. 1 ofertanţi panouri (2019) şi anexa nr. 2 ofertanţi panouri (2020), - Servicii de intervenţii şi reparaţii la centrale termice şi panouri solare pentru echipamentele prevăzute în anexa nr. 3 ofertanţi, conform prescripţiilor tehnice PTC9-2010 şi PTA1-2010 şi documentaţia tehnică elaborată de producător pentru fiecare echipament. Ofertantul se obligă să efectueze intervenţii şi reparaţii la centralele termice şi panourile solare menţionate în Anexa nr. 3 ofertanţi, ori de câte ori este solicitat de către autoritatea contractantă. În situaţia în care se vor solicita Serviciile de intervenţii şi reparaţii la centralele termice şi panourile solare, ofertantul trebuie să intervină în maxim 1 (una) oră pentru beneficiarii efectivi situaţi în mun. Tg-Jiu şi în maxim 2 (două) ore pentru beneficiarii efectivi situaţi pe teritoriul judeţului Gorj, de la momentul primirii unei solicitări din partea achizitorului. Ofertantul are obligaţia de a rezolva problema apărută în termen de 24 de ore de la data sesizării, cu excepţia cazurilor în care, la evaluare se constată, de comun acord, o depăşire, din motive obiective. În cazul apariţiei unor intervenţii care necesită materiale şi/sau piese de schimb ofertantul va întocmi un deviz estimativ (piese de schimb + manoperă) pe care-l transmite autorităţii contractante; serviciul respectiv se va factura conform devizului acceptat de achizitor. Ofertantul se obligă să asigure intervenţii şi piese de schimb în caz de necesitate pe întreaga perioadă de valabilitate a contractului. Ofertantul va instrui personalul de exploatare desemnat de autoritatea contractantă la fiecare verificare , în scopul asigurării utilizării corespunzătoare şi corecte a echipamentelor şi instalaţiei. Ofertantul este responsabil de prestarea la timp a tuturor activităţilor prevăzute în caietul de sarcini şi asumate prin oferta tehnică, pentru realizarea tuturor cerinţelor contractului. În îndeplinirea contractului ofertantul are obligaţia de a utiliza personal calificat pentru realizarea activităţilor prezăzute în caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu