In anul 2016, achizitorul a semnat contractul de finantare pentru realizarea urmatoarelor obiective:
- REABILITARE SCOALA PRIMARA BATRANESTI, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
- REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA PRIMARA MESTEACAN, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
- REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA PRIMARA ROCNA, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
- REABILITARE SCOALA PRIMARA SPIRIDONESTI, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
T...
In anul 2016, achizitorul a semnat contractul de finantare pentru realizarea urmatoarelor obiective:
- REABILITARE SCOALA PRIMARA BATRANESTI, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
- REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA PRIMARA MESTEACAN, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
- REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA PRIMARA ROCNA, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
- REABILITARE SCOALA PRIMARA SPIRIDONESTI, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT
Toate lucrarile propuse executiei sunt descrise detaliat in anexele atasate caietului de sarcini.
Atentie: Pentru primele 3 loturi procedura este in desfasurare, astfel s-a decis relansarea procedurii pentru singurul lot anulat: "REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA PRIMARA SPIRIDONESTI, COMUNA ICUSESTI, JUDETUL NEAMT – lotul 4"
Termenul pana la care operatorii economici pot transmite clarificari este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Termenul in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. (2) LG 98/2016, in conformitate cu modificarile OUG 107/2017 este de 7 zile, inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.