Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze lucrari in vederea realizarii restului ramas de executat pentru finalizarea obiectivului de investitie “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SAT DOBARLAU, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL COVASNA".
Lucrari de consolidare si extindere:
Camasuire pereti structurali interiori si exterior si consolidarea fundatiei prin camasuire si subzidire.
Masurile de consolida...
Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze lucrari in vederea realizarii restului ramas de executat pentru finalizarea obiectivului de investitie “REABILITARE, MODERNIZARE SI EXTINDERE SEDIU PRIMARIE SAT DOBARLAU, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL COVASNA".
Lucrari de consolidare si extindere:
Camasuire pereti structurali interiori si exterior si consolidarea fundatiei prin camasuire si subzidire.
Masurile de consolidare a corpului existent constau in camasuirea pe ambele fete a zidurilor de la parter cu plase STNB 6X100X100 mm si mortar M100 in grosime de 4 cm, sau desfacerea acestora si zidirea lor cu caramida tip T30.
Se va introduce planseu nou din beton armat peste parter si se vor solidariza cu planseele corpului nou (extindere).
Zona de extindere va fi legata la nivelul planseului peste parter cu planseele corpului existent restructurat avand zidurile camasuite.
Extinderea cladirii se va realiza cu fundatii din beton la adancimea de inghet de 1,10 m sub cota terenului, zidarie din caramida tip G.V.P. cu goluri mici (procent de goluri sub 25%) mortar M50.
La intersectiile de ziduri se vor prevedea stalpisori din beton armat.
Se va reface sarpanta din lemn si invelitoarea corpului existent.
Izolarea peretilor exterior cu polistiren expandat in grosime de 0,1 m;
Izolarea planseului mansardei peste parter cu saltele de vata mineral bazaltica in grosime de 0,2 m;
Izolarea soclului cladirii cu polistiren extrudat in grosime de 0,1 m
Dotarea imobilului cu instalatii termice, sanitare si electrice.
Protejarea imobilului cu instalatii de prevenire si stingere a incendiilor.
Desfacerea sarpantei existente si extinderea pe orizontala cu fundatii continue sub ziduri din caramida de tip GVP 30.
Etajarea parterului rezultat si inchiderea cu acoperis.
Finisajele la interior vor fi: -gresie pe caile de circulatie, baie, chicineta si oficiu curatenie. -parchet in birouri
Zugraveli/vopsitorii la interior: lavabile-culoare alb.
Se va construi un corp nou destinat centralei termice. Agentul termic este apa calda 90/70.
Imobilul va fi dotat si cu apa apa rece si apa calda pentru nevoi igienico-sanitare.
Apa calda menajera va fi preparata cu ajutorul unui boiler termo-electric ajutat de panouri solare.
Instaltiile electrice propuse sunt: -paratraznet si prize de pamant, -iluminat general si iluminat de siguranta cu luminoblucuri de tip EXIT, iluminat de panica pt intreg imobilul. -detectie si avertizare incendiu (central de incendiu, detectoare de fum, goarne de alarmare, butoane de avertizare),
Accesul in pod se va face printr-o trapa rezistenta la foc.
Scara din lemn va fi desfiintata, se propune executarea unei noi scari din beton armat.
Înfiinţarea şi amenajarea grupurilor sanitare, dotarea acestora cu faianţă, gresie, alte dotări tehnico – sanitare (chiuvete, vase WC, armături, etc), lucrări de realizare a ventilării / eliminării aerului viciat, inclusiv amenajarea unui grup sanitar pentru persoane cu dizabilităţi.
Refacerea trotuarelor de gardă pe tot conturul clădirii cu panta orientată spre exteriorul clădirii şi închiderea rosturilor de dilatare cu cordoane bituminoase.
Usile interioare din lemn vor fi inlocuite cu usi din lemn noi.
La cladirea C2 – Camin cultural, nu se intervine.
Durata contractului este de maxim 42 luni incepand cu data semnarii contractului de catre ambele parti, si cuprinde:
- Termenul estimat pentru semnarea contractului; constituirea garantiei de buna executie si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, de 1 luni;
- Termenul maxim estimat pentru executia lucrarilor, de 5 luni.
- Termenul aferent perioadei de garantie a lucrarilor de 36 luni, conform dispiozitiilor legale incidente.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7
Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări/participare, înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 6 zile