Categoriile de lucrarile ce se doresc a fi executate in vederea realizarii obiectivului de investitie, precizate in cadrul listelor de cantitati pe categorii de lucrari, parte a Devizului din cadrul documentatiei de atribuire, sunt urmatoarele:
1. Strada Piatra Mare tronson 1
- lungime stradă: 542m
- lăţime parte carosabilă: 6m
- lucrări rest de executat:
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
2. Strada Pi...
Categoriile de lucrarile ce se doresc a fi executate in vederea realizarii obiectivului de investitie, precizate in cadrul listelor de cantitati pe categorii de lucrari, parte a Devizului din cadrul documentatiei de atribuire, sunt urmatoarele:
1. Strada Piatra Mare tronson 1
- lungime stradă: 542m
- lăţime parte carosabilă: 6m
- lucrări rest de executat:
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
2. Strada Piatra Mare tronson 2
- lungime stradă: 542m
- lăţime parte carosabilă: 6m
- lucrări rest de executat:
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
3. Strada Apa Rece tronson 1
- lungime stradă: 568m
- lăţime parte carosabilă: 5m
- lucrări rest de executat:
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
4. Strada Apa Rece tronson 2
- lungime stradă: 117m
- lăţime parte carosabilă: 5m
- lucrări rest de executat:
Nu se mai execută.
5. Strada Fagului
- lungime stradă: 525m
- lăţime parte carosabilă: 4 - 5m
- structură rutieră:
4 cm strat de uzură BA16 rul 50/70;
6 cm strat binder BAD22,4 leg 50/70;
10 cm strat piatră spartă;
20 cm strat de balast;
- lucrări rest de executat:
între km 0+360 – 0+525 trebuie realizata structura rutiera;
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
6. Strada Agrişelor
- lungime stradă: 89m
- lăţime parte carosabilă: 3,80 - 5m
- lucrări rest de executat:
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
7. Strada Izvorului tronson 1
- lungime stradă: 232m
- lăţime parte carosabilă: 3,70 – 5,00m
- lucrări rest de executat:
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
8. Strada Izvorului tronson 2
- lungime stradă: 88m
- lăţime parte carosabilă: 4,00m
- lucrări rest de executat:
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
9. Strada Izvorului tronson 3(Bradului)
- lungime stradă: 100m
- lăţime parte carosabilă: 4,00m
- lucrări rest de executat:
Nu se mai execută.
10. Strada Izvorului tronson 4(Bradului)
- lungime stradă: 269m
- lăţime parte carosabilă: 4,00 – 5,00m
marcaje rutiere şi montare indicatoare de circulaţie;
11. Strada Lamba tronson 1
- lungime stradă: 861m
- lăţime parte carosabilă: 4,00 – 5,00m
- structură rutieră:
4 cm strat de uzură BA16 rul 50/70;
6 cm strat binder BAD22,4 leg 50/70;
10 cm strat piatră spartă;
20 cm strat de balast;
- modificări faţă de situaţia proiectată iniţial:
Nu sunt modificări faţă de situaţia iniţială.
- lucrări rest de executat:
Lucrările nu au fost începute, deci toate lucrările sunt rest de executat.
12. Strada Tractorului tronson 1
- lungime stradă: 483m
- lăţime parte carosabilă: 4,00 – 5,00m
- structură rutieră:
4 cm strat de uzură BA16 rul 50/70;
6 cm strat binder BAD22,4 leg 50/70;
10 cm strat piatră spartă;
20 cm strat de balast;
- modificări faţă de situaţia proiectată iniţial:
Nu sunt modificări faţă de situaţia iniţială.
- lucrări rest de executat:
Lucrările nu au fost începute, deci toate lucrările sunt rest de executat.
13. Strada Tractorului tronson 2
- lungime stradă: 650m
- lăţime parte carosabilă: 4,00 – 5,00m
- structură rutieră:
4 cm strat de uzură BA16 rul 50/70;
6 cm strat binder BAD22,4 leg 50/70;
10 cm strat piatră spartă;
20 cm strat de balast;
- modificări faţă de situaţia proiectată iniţial:
Nu sunt modificări faţă de situaţia iniţială.
- lucrări rest de executat:
Lucrările nu au fost începute, deci toate lucrările sunt rest de executat.
Termen executie = maxim 12 luni de la emitere OIL.
Structura rutiera pentru trotuare a fost aleasa astfel incat sa poata asigura dimensionarea incarcarilor datorate parcarii autovehiculelor in anumite situatii.
Capacele caminelor de vizitare existente, gurilor de scurgere existente cat si rasuflatorile de gaze se vor ridica la cotele proiectate ale platformei.
Aducerea la cota a capacelor caminelor de vizitare, hidrantilor si gratarelor, gurilor de scurgere se va face inaintea turnarii stratului de uzura.
Au fost luate in considerare cotele de nivel de la intrarea in proprietati.
Traseul va fi semnalizat şi bornat conform SR 1848/1-2004.
Siguranţa circulaţiei.
Indicatoare rutiere.
Clasificare simboluri şi amplasare şi SR 1848/7-2004(M).
Siguranţa circulaţiei.
Marcaje rutiere.