Feedback
I.D.: 79842397

Rest de executat – modernizare strazi in Orasul Predeal Etapa II - LOT 3

Data publicarii
17.03.23 Exista 32.549 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233140-2
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarile constau in lucrari de terasamente, lucrari de protective maluri cu gabioane, ziduri de sprijin, casluri din beton, rigole de acostament si rigole carosabile, podete tubulare, santuri din beton, aducere la cota camine/rasuflatori/guri de scurgere, incadrare cu bordure, terasamente, infrastructura drum, suprastructura din beton asfaltic sau beton de ciment rutier, trotuare din pavaj de dale autoblocante, semnalizare...
Lucrarile constau in lucrari de terasamente, lucrari de protective maluri cu gabioane, ziduri de sprijin, casluri din beton, rigole de acostament si rigole carosabile, podete tubulare, santuri din beton, aducere la cota camine/rasuflatori/guri de scurgere, incadrare cu bordure, terasamente, infrastructura drum, suprastructura din beton asfaltic sau beton de ciment rutier, trotuare din pavaj de dale autoblocante, semnalizare rutiera si marcaje rutiere. Pana la data prezentei, urmare a executiei anterioare a lucrarilor, statiul fizic al acestora este conform tabelului de mai jos: 1. Strada Piatra Mare Tr. 1 – Timisul de Jos = 94% (stadiu realizat); 2. Strada Piatra Mare Tr. 2 – Timisul de Jos = 94% (stadiu realizat); 3. Strada Apa Rece Tr. 1 – Timisul de Jos = 68% (stadiu realizat); 4. Strada Apa Rece Tr. 2 – Timisul de Jos = 5% (stadiu realizat); 5. Strada Fagului – Timisul de Jos = 57% (stadiu realizat); 6. Strada Agriselor – Timisul de Jos = 81% (stadiu realizat); 7. Strada Izvorului Tr. 1 – Timisul de Jos = 83% (stadiu realizat); 8. Strada Izvorului Tr. 2 – Timisul de Jos = 90% (stadiu realizat); 9. Strada Izvorului Tr. 3 – (Bradului) - Timisul de Jos = 22% (stadiu realizat); 10. Strada Izvorului Tr. 4 – (Bradului) - Timisul de Jos = 79% (stadiu realizat); 11. Strada Lamba Tr. 1 – Timisu de Jos = 0% (stadiu realizat); 12. Strada Tractorului Tr. 1 – Timisul de Sus = 0% (stadiu realizat); 13. Strada Tractorului Tr. 2 – Timisul de Sus = 0% (stadiu realizat). Termen executie = maxim 12 luni de la emitere OIL. Descrierea lucrarilor propuse pe fiecare strada: 1.Str. Piatra Mare TR.1 (L=542m): – Profil transversal tip I (1) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+400: • parte carosabila 6.00m; • incadrata de borduri 20x25cm; • trotuar din dale autoblocante pe ambele parti cu latimea de 1.50m. – Profil transversal tip II (2) – se aplica pe km 0+400 ÷ km 0+480: • parte carosabila 6.00m; • incadrata de borduri 20x25cm; • trotuar din dale autoblocante pe partea dreapta cu latimea de 1.50m. – Profil transversal tip XXI (21) – se aplica pe km 0+480 ÷ km 0+542: • parte carosabila 6.00m; • incadrata de borduri 20x25cm. 2.Str. Piatra Mare TR.2 (L=228m): – Profil transversal tip XXII (22) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+080: • parte carosabila 5.50m; • incadrata de borduri 20x25cm; • trotuar din dale autoblocante pe partea dreapta cu latimea de 1.00m. – Profil transversal tip XXIII (23) – se aplica pe km 0+080 ÷ km 0+228: • parte carosabila 5.50m; • incadrata de borduri 20x25cm; • trotuar din dale autoblocante pe partea stanga cu latimea de 1.50m. 3.Str. Apa Rece TR.1 (L=568m): – Profil transversal tip X (10) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+568: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm. 4.Str. Apa Rece TR.2 (L=117m): – Profil transversal tip III (3) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+117: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • sant din beton monolit C30/37 pe partea dreapta de 1.65m. 5.Str. Fagului (L=525m): – Profil transversal tip III (3) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+360: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • sant din beton monolit C30/37 pe partea dreapta de 1.65m. – Profil transversal tip IV (4) – se aplica pe km 0+080 ÷ km 0+228: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm; • santuri din beton monolit C30/37 pe ambele parti de 1.65m. 6.Str. Agriselor (L=89m): – Profil transversal tip V (5) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+030: • parte carosabila 3.00m; • incadrata de borduri 20x25cm. – Profil transversal tip VI (6) – se aplica pe km 0+030 ÷ km 0+050: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • rigola carosabila pe partea dreapta. – Profil transversal tip VII (7) – se aplica pe km 0+050 ÷ km 0+089: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • sant din beton monolit C30/37 pe partea stanga de 1.65m. 7.Str. Izvorului TR.1 (L=232m): – Profil transversal tip VIII (8) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+232: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti. 8.Str. Izvorului TR.2 (L=88m): – Profil transversal tip VIII (8) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+088: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti. 9.Str. Izvorului TR.3 (Bradului) (L=100m): – Profil transversal tip VIII (8) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+100: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti. 10.Str. Izvorului TR.4 (Bradului) (L=269m): – Profil transversal tip IX (9) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+095: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti. – Profil transversal tip III (3) – se aplica pe km 0+095 ÷ km 0+203: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • sant din beton monolit C30/37 pe partea dreapta de 1.65m. – Profil transversal tip XII (12) – se aplica pe km 0+203 ÷ km 0+228: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea dreapta; • rigola carosabila pe partea stanga. – Profil transversal tip XI (11) – se aplica pe km 0+228 ÷ km 0+269: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea dreapta; • sant din beton monolit C30/37 pe partea stanga de 1.65m. 11.Str. Lamba TR.1 (L=861m): – Profil transversal tip XV (15) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+100: • parte carosabila 5.00m; • acostament din piatra sparta pe partea dreapta de 0.75m; • rigola la marginea platformei pe partea stanga din beton monolit C30/37 de 1.70 m. – Profil transversal tip III (3) – se aplica pe km 0+100 ÷ km 0+420; km 0+540 – km 0+820: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • sant din beton monolit C30/37 pe partea dreapta de 1.65m. – Profil transversal tip XVI (16) – se aplica pe km 0+420 ÷ km 0+540: • parte carosabila 5.00m; • acostament din piatra sparta pe partea dreapta de 0.75m; • sant din beton monolit C30/37 pe partea stanga de 1.65m. – Profil transversal tip XIV (14) – se aplica pe km 0+820 ÷ km 0+861: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti. 12.Str. Tractorului TR.1 (L=483m): – Profil transversal tip XVII (17) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+027: • parte carosabila 4.00m. – Profil transversal tip LI (51) – se aplica pe km 0+041 ÷ km 0+080: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti; • trotuar din dale autoblocante pe partea stanga de 1.50m. – Profil transversal tip LII (52) – se aplica pe km 0+080 ÷ km 0+220: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti; • trotuar din dale autoblocante pe partea stanga de 1.50m. – Profil transversal tip XVIII (18) – se aplica pe km 0+220 ÷ km 0+400: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea dreapta; • sant din beton monolit C30/37 pe partea stanga de 1.65m. – Profil transversal tip X (10) – se aplica pe km 0+400 ÷ km 0+483: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti. 13.Str. Tractorului TR.2 (L=650m): – Profil transversal tip LXXVIII (78) – se aplica pe km 0+000 ÷ km 0+040: • parte carosabila 4.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • acostament din piatra sparta pe partea dreapta de 0.50m si parapet semigreu. – Profil transversal tip III (3) – se aplica pe km 0+040 ÷ km 0+280: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe partea stanga; • sant din beton monolit C30/37 pe partea dreapta de 1.65m. – Profil transversal tip X (10) – se aplica pe km 0+280 ÷ km 0+650: • parte carosabila 5.00m; • incadrata de borduri 20x25cm pe ambele parti. Structura rutiera propusa: Pentru strazile care au ca zestre alcatuita din pietruire usoara: Pentru sectoarele in care declivitatea este cuprinsa intre 0.2% - 12% • 4 cm beton asfaltic BAR 16 (EB16 rul 50/70); • 6 cm binder BAD 20 (EB20 leg 50/70); • 10 cm strat de piatra sparta • 20 cm de balast • Nivelare si completare a patului de fundare asftfel incat sa se asigure o grosime de 10 cm. Pentru sectoarele in care declivitatea este cuprinsa intre 12% - 20% • 23 cm beton de ciment rutier BcR 3.5; • 20 cm de balast • Nivelare si completare a patului de fundare asftfel incat sa se asigure o grosime de 10 cm. Pentru strazile care au ca zestre existenta mixturi asfaltice degradate: • frezare maxim 6 cm • 6 cm beton asfaltic BAR 16 (EB16 rul 50/70). Pentru trotuare si accese la proprietati unde exista trotuar: • 6 cm pavaj din dale autoblocante; • 3 cm strat de nisip; • 10 cm fundatie beton C8/10; • Folie polietilena; • 5 cm nisip • 10 cm balast. Pentru accesele la proprietati unde nu exista trotuar: • 4 cm BAR 16 (EB16 rul 50/70); • 10 cm piatra sparta; • 5 cm nisip. Structura rutiera pentru trotuare a fost aleasa astfel incat sa poata asigura dimensionarea incarcarilor datorate parcarii autovehiculelor in anumite situatii. Capacele caminelor de vizitare existente, gurilor de scurgere existente cat si rasuflatorile de gaze se vor ridica la cotele proiectate ale platformei. Aducerea la cota a capacelor caminelor de vizitare, hidrantilor si gratarelor, gurilor de scurgere se va face inaintea turnarii stratului de uzura. Au fost luate in considerare cotele de nivel de la intrarea in proprietati. Carosabilul va fi incadrat cu borduri prefabricate din beton de ciment de 20x25 cm, pe fundatie din beton de ciment 15x30cm. Au fost proiectate ancadramente din borduri pentru spatiile verzi. Se precizează ca in interiorul localităţilor drumurile laterale se vor amenaja intre limitele proprietăţilor, cu acelaşi sistem rutier ca si drumul principal, pe o lungime de 15m. Pentru asigurarea scurgerii apelor in sens longitudinal drumului (la intersecţia cu drumurile laterale) se vor realiza podeţe tubulare D=600mm si rigole carosabile. Traseul va fi semnalizat şi bornat conform SR 1848/1-2004. Siguranţa circulaţiei. Indicatoare rutiere. Clasificare simboluri şi amplasare şi SR 1848/7-2004(M). Siguranţa circulaţiei. Marcaje rutiere.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu