Descrierea lucrarilor necesare pentru a asigura functionalitatea retelei.
Tronsonul de conducta dintre caminele C9-1 si C10 are panta « 0 » ceea ce inseamna ca in viitor va exista o mare problema cu autocuratirea conductei.
Tronsoanele de canalizare intre caminele C9 – C9-1 si C9-1 – C10 sunt din PVC Ø 250 si conform normativelor in vigoare trebuie sa aibe o panta de minim 4/1000.
In aceste conditii se impune r...
Descrierea lucrarilor necesare pentru a asigura functionalitatea retelei.
Tronsonul de conducta dintre caminele C9-1 si C10 are panta « 0 » ceea ce inseamna ca in viitor va exista o mare problema cu autocuratirea conductei.
Tronsoanele de canalizare intre caminele C9 – C9-1 si C9-1 – C10 sunt din PVC Ø 250 si conform normativelor in vigoare trebuie sa aibe o panta de minim 4/1000.
In aceste conditii se impune ridicarea caminului C9-1 cu 16.4 cm pentru a putea asigura pe cele doua tronsoane a unei pante de 6/1000. Ca urmare s-au intocmit listele de cantitati privind sapatura, dezafectarea celor doua tronsoane, dezafectarea caminelor C9, C9-1 si C10, realizarea unui nou pat pentru conducte, montarea conductelor, turnarea radierelor la camine, montarea celor trei camine, umplutura cu pamant si refacerea carosabilului. In mod similar, la caminul C41 se constata :
Tronsonul de conducta dintre caminele 40 si C41 are panta inversa ceea ce inseamna ca in viitor va exista o mare problema cu tranzitarea apelor uzate menajere si se va crea un blocaj.
Tronsoanele de canalizare intre caminele C40 – C41 ; C41 – C42 si C42 – C43 sunt din PVC Ø 315 si conform normativelor in vigoare trebuie sa aibe o panta de minim 3/1000.
In aceste conditii se impune coborarea caminului C41 cu 20 cm si a caminului C42 cu 15 cm pentru a putea asigura pe cele trei tronsoane o panta de 3.7/1000. Ca urmare s-au intocmit listele de cantitati privind sapatura, dezafectarea celor trei tronsoane, dezafectarea caminelor C40, C41, C42 si C43, realizarea unui nou pat pentru conducte, montarea conductelor, turnarea radierelor la camine, montarea celor patru camine, umplutura cu pamant si refacerea drumului balastat. CAMINE CARE TREBUIE ADUSE LA COTA
In momentul cand s-au facut masuratorile la reteaua existenta s-a constatat ca un numar de 94 camine au fost acoperite prin balastarea drumurilor.
In consecinta se impune aducerea la cota a celor 94 camine cu ajutorul inelelor de suprainaltare.
Ridicarea la cota a capacelor de camin presupune spargerea betonului in jurul placilor de camin, ridicarea acestora de pe pozitie, completarea cu elemente de camine si remontarea placii de camin.
Cantitatile de lucrarari necesare sunt prezentate in « listele de cantitati » ce fac parte integrala din prezentul proiect.
La executie se vor respecta toate normele specifice de protectie a muncii. Astfel la executia sapaturilor se vor executa sprijinirea malurilor pentru evitarea accidentelor.
Din punct de vedere PCI lucrarile de canalizare nu pun probleme si nu necesita protectie speciala.
Valoarea estimata: 1.592.994,74 lei fara TVA, inclusiv organizarea de santier si dotarile aferente.