Contractul are ca scop: Reproiectarea si continuarea lucrărilor aferente obiectivului de investiţie: "CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL IN COMUNA COMANESTI, JUDETUL SUCEAVA"
Prin “reproiectare" se înţelege prestarea următoarelor servicii: elaborare proiect tehnic (P.A.C., P.O.E., P.T.E., D.D.E.,) documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii cu adaptarea la lucrar...
Contractul are ca scop: Reproiectarea si continuarea lucrărilor aferente obiectivului de investiţie: "CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL IN COMUNA COMANESTI, JUDETUL SUCEAVA"
Prin “reproiectare" se înţelege prestarea următoarelor servicii: elaborare proiect tehnic (P.A.C., P.O.E., P.T.E., D.D.E.,) documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii cu adaptarea la lucrarile existente si cu respectarea normativelor in vigoare in materie. De asemeni proiectantul va asigura asistenta tehnica de specialitate pe toata perioada de executie a lucrarilor.
Prin “ Continuarea lucrarilor" se intelege finalizarea obiectivului cu preluarea lucrarilor deja executate si asigurarea garantiei de buna executie pentru tot obiectivul.
Durata contractului : 25 luni de la emiterea ordinului scris de începere a serviciilor/lucrărilor, din care 1 luna pentru proiectare si 24 de luni pentru executia lucrarilor.
Valoarea estimată a contractului conform Devizului general aprobat este de: 1.608.260,50 lei fără TVA, defalcată astfel:
- Proiect tehnic si detalii de executie, Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor si autorizatiilor si Asistenta tehnica din partea proiectantului : 68.000,00 lei
- Executia lucrarilor : 1.492.365,96 lei
- Organizarea de santier : 47.894,54 lei
Valoarea estimată nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului, acestea putand fi accesate, după caz, în functie de necesităti, prin modificarea contractului de lucrări în conditiile prevăzute la art 221 din Legea nr. 98 din 2016 privind achizitiile publice.
TERMENUL LIMITA pana la care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire - in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numarul minim de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.