Feedback
I.D.: 29628730

REPARATII SISTEM INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A

Data publicarii
16.07.18 Exista 65.488 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50700000-2
Termenul limita pentru depunere:
31.07.18
Pretul estimativ:
148.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1007824.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza servicii de REPARATII SISTEM INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A, conform cerintelor Caietului de sarcini, respectiv: - reparatii aeroterme de tavan; - reparatii chiller A1; - reparatii chiller A3; - reparatii aeroterme de perete. Valoarea estimata: 148.000 lei fara TVA. Sursa de finantare: Bugetul Administratiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti, cap. 20.02 -Reparatii curen...
Se achizitioneaza servicii de REPARATII SISTEM INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A, conform cerintelor Caietului de sarcini, respectiv: - reparatii aeroterme de tavan; - reparatii chiller A1; - reparatii chiller A3; - reparatii aeroterme de perete. Valoarea estimata: 148.000 lei fara TVA. Sursa de finantare: Bugetul Administratiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti, cap. 20.02 -Reparatii curente. Contractul produce efecte de la data inregistrarii la autoritatea contractanta, dupa semnarea acestuia de catre ambele parti, pana la data receptiei finale, fara obiectiuni, a serviciilor prestate. Termenul de prestare a serviciilor ce fac obiectul contractului este de maxim 2 luni de la data emiterii de catre achizitor a Ordinului de incepere. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5 zile. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu va depăşi, de regulă, 2 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic si cu cel puţin 3 zile înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor. In vederea respectarii de catre autoritatea contractanta a obligatiei instituite prin dispozitiile art. 160, alin. (3) din Legea nr. 98/2016, de a nu dezvalui identitatea operatorului economic care a solicitat clarificari sau informatii suplimentare cu privire la documentatia de atribuire, operatorii economici vor respecta prevederile Notificarii ANAP din data de 06.09.2016 privind Modalitate de solicitare clarificari prin SEAP, si anume “la introducerea titlului intrebarii, continutului intrebarii, precum si in continutul documentului pe care il va atasa (daca este cazul) nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic care adreseaza solicitarea de clarificari sau informatii suplimentare”.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
REPARATII SISTEM INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A 22.05.18
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE PE LOTURI avand ca obiect PRODUSE ALIMENTARE CANTINA SOCIALA SI CAMIN BATRANI PLOIESTI: - LOT 1 - produse de panificatie si patiserie; - LOT 2 - carne si preparate din carne; - LOT 3 - lapte si preparate din lapte; - LOT 4 - legume congelate; - LOT 5 - produse si derivate din cereale; - LOT 6 - conserve; - LOT 7 - legume si fructe; - LOT 8 - diverse alimente. - LOT 9 - peste si preparate din peste. 30.08.21
Lucrari de executie "Regenerare urbana in zona marginalizata a Municipiului Ploiesti – Cartier Rafov", cod SMIS 124892  
CONTRACT DE FURNIZARE MICROBUZE 18 +1 2 buc 14.08.18
CONTRACT DE FURNIZARE MICROBUZE MINIM 18 +1 - 2 buc 10.09.18
,,Delegarea gestiunii serviciului de iluminat public pentru activităţile de întreţinere şi reparaţii reţele de iluminat public, precum şi verificare / reparare / montare / demontare sistem de iluminat festiv la evenimente şi sărbători în oraşul Plopeni" 17.09.20
Delegarea serviciului de iluminat public pentru activitatile de intretinere si reparatii retele de iluminat public, precum si verificarea si repararea, montarea si demontarea sistemului de iluminat festiv la evenimente si sarbatori in orasul Valenii de Munte 22.03.21
ACORD-CADRU DE SERVICII DE MENTENANTA STANDARD PLANIFICATA, MENTENANTA CORECTIVA, REPARATII SI INTERVENTII IN CAZ DE AVARII PENTRU INSTALATIILE/ECHIPAMENTELE SISTEMULUI DE INCALZIRE-RACIRE – IMOBIL ASSC PLOIESTI SITUAT IN PIATA EROILOR, NR. 1A 25.06.18
Delegarea prin concesiune a gestiunii serviciului public pentru gestionarea cainilor fara stapan al orasului Valenii de Munte.  
Delegarea prin concesiune a gestiunii serviciilor de dezinfectie, dezinsectie si deratizare in orasul Plopeni, judetul Prahova 05.05.21