Se achizitioneaza servicii de REPARATII SISTEM INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A, conform cerintelor Caietului de sarcini, respectiv:
- reparatii aeroterme de tavan;
- reparatii chiller A1;
- reparatii chiller A3;
- reparatii aeroterme de perete.
Valoarea estimata: 148.000 lei fara TVA.
Sursa de finantare: Bugetul Administratiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti, cap. 20.02 -Reparatii curen...
Se achizitioneaza servicii de REPARATII SISTEM INCALZIRE-RACIRE IMOBIL ASSC PLOIESTI, PIATA EROILOR NR. 1A, conform cerintelor Caietului de sarcini, respectiv:
- reparatii aeroterme de tavan;
- reparatii chiller A1;
- reparatii chiller A3;
- reparatii aeroterme de perete.
Valoarea estimata: 148.000 lei fara TVA.
Sursa de finantare: Bugetul Administratiei Serviciilor Sociale Comunitare Ploiesti, cap. 20.02 -Reparatii curente.
Contractul produce efecte de la data inregistrarii la autoritatea contractanta, dupa semnarea acestuia de catre ambele parti, pana la data receptiei finale, fara obiectiuni, a serviciilor prestate.
Termenul de prestare a serviciilor ce fac obiectul contractului este de maxim 2 luni de la data emiterii de catre achizitor a Ordinului de incepere.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5 zile. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu va depăşi, de regulă, 2 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic si cu cel puţin 3 zile înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
In vederea respectarii de catre autoritatea contractanta a obligatiei instituite prin dispozitiile art. 160, alin. (3) din Legea nr. 98/2016, de a nu dezvalui identitatea operatorului economic care a solicitat clarificari sau informatii suplimentare cu privire la documentatia de atribuire, operatorii economici vor respecta prevederile Notificarii ANAP din data de 06.09.2016 privind Modalitate de solicitare clarificari prin SEAP, si anume “la introducerea titlului intrebarii, continutului intrebarii, precum si in continutul documentului pe care il va atasa (daca este cazul) nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic care adreseaza solicitarea de clarificari sau informatii suplimentare”.