Feedback
I.D.: 70979555

REPARATII si PUNERE IN STARE DE FUNCTIONARE A SISTEMELOR DE CONTROL ACCES

Data publicarii
05.07.22 Exista 570.195 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42961100-1
Pretul estimativ:
4.200,00 RON - 4.200,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
PREZENTA TINE LOC DE COMANDA FERMA Sistem control acces; • Sectia Urologie parter; • Sectia Urologie et.1; • Sectia Urologie et.2; • Bloc operator et. 1 stg; • Bloc operator 1 et. 1 drt; • ATI et. 2; • ATI et. 2 acces bolnavi spre ATI; • ATI et. 2 acces bolnavi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICE pentru SISTEMELE DE CONTROL ACCES  
SERVICE pentru SISTEMELE DE CONTROL ACCES  
Realizarea reparatii,modificari,inlocuire tamplarie existenta usi acces la cladire Spital,cf.oferta  
SERVICII IMPRIMARE -Solutie moderna  
Servicii de instalare Sistem de Control Acces  
Servicii de instalare Sistem de Control Acces  
Servicii de reparare si intretinere echipamente de telecomunicatii si control acces sectii Spital  
Proiectare, furnizare, instalare şi punere în funcţiune sistem de control acces şi monitorizare video în sediul ANABI, în cadrul proiectului privind “Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către AM POCA. 22.07.22
SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE ECHIPAMENT MEDICAL  
Contracte de furnizare având ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere video şi control acces pentru Direcţiile Regionale Bucureşti (DRB), Iaşi (DRI) şi Timiş (DRT) - coduri CPV: 32323500-8 şi 42961100-1 şi un sistem de alarmă la incendiu pentru Direcţia Regională Timiş (DRT) - cod CPV: 31625200-5, inclusiv proiectarea şi avizarea, instalarea, configurarea şi punerea în funcţiune a acestora, precum şi instruirea personalului autorităţii contractante, împărṭite pe 4(patru) loturi, după cum urmează: LOT nr. 1: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Bucureşti, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.2: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Iaşi, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini; LOT nr.3: – 1 (un) Sistem de supraveghere video şi control acces pentru Direcţia Regională Timiş, în con