-Peronul existent de la linia 1 se va supraînalta pe lungimea de 244m, în dreptul cladirii de calatori, la cota +0.55 fata de NSS pe o latime de 3m de la marginea peronului, cu denivelare de 2 trepte si racordare la cota de nivel a cladirii de calatori, la baza ultimei trepte prevazându-se o rigola prefabricata de colectare a apelor pluviale cu gratar metalic, racordata la caminul de canalizare existent al statiei.Restul pe...
-Peronul existent de la linia 1 se va supraînalta pe lungimea de 244m, în dreptul cladirii de calatori, la cota +0.55 fata de NSS pe o latime de 3m de la marginea peronului, cu denivelare de 2 trepte si racordare la cota de nivel a cladirii de calatori, la baza ultimei trepte prevazându-se o rigola prefabricata de colectare a apelor pluviale cu gratar metalic, racordata la caminul de canalizare existent al statiei.Restul peronului se va executa la cota +0.30 fata de NSS, prin realizarea unui strat suport din mortar de ciment si pardoseala din pavele de beton. Pentru persoanele cu dizabilitati fizice s-au prevazut rampe de acces protejate cu balustrade de inox.
-Peronul liniilor 1-26 se va supraînalta la cota +0.55 fata de NSS pe toata latimea, realizându-se din elemente prefabricate din beton armat tip „L” si tip „dala”, completat partial pe latime cu dale de beton turnat monolit, pardoselile finite fiind realizat din mixtura asfaltica.
-Peroanele de la liniile 2-3 si 27-28 se vor executala cota +0.55 fata de NSS din elemente prefabricate din beton armat tip „L” si tip „dala”, pe fâsia centrala realizându-se o dala din beton armat monolit. Pardoselile finite vor fi din mixtura asfaltica.
-La copertina se va reface învelitoarea tip terasa prin turnarea unui strat de egalizare de 3cm grosime, aplicarea amorsei, înlocuirea hidroizolatiei din doua straturi de pânza bituminata si un strat de carton bituminat, a glafurilor din tabla de la atice si a parafrunzarelor. Se vor reface tencuielile exterioare de la aticele perimetrale si intradosul copertinei, iar stâlpii se vor placa cu travertin.
-La tunelul pietonal pentru a ajunge la cota peronului de +0.55 de la NSS se vor adauga câte doua trepte la fiecare din cele doua scari de acces. Se vor reface finisajele constând în: reparatii la trepte prin montarea gresiei antiderapante si protectiei muchiilor cu profile metalice, înlocuit mâna curenta din lemn existenta cu mâna curenta dubla din otel inox si balustrada din inox cu rezistenta mare, placare pereti cu travertin.
-Referitor la IS, proiectul prevede realizarea subtraversarii liniilor de cale ferata cu conducte care transporta apele pluviale cu curgere libera si a retelei exterioare de canalizare pluviala aferente copertinei peronului intermediar.
-Referitor la IE, proiectul prevede demontarea instalatiei de iluminat existenta, executarea instalatiei electrice noi pentru iluminat în zona peroanelor si alimentarea cu energie electrica a tabloului prevazut pentru iluminat peroane.
Valoarea estimata a lucrarilor supuse procedurii de achizitie publica este de 9.176.084,82 lei fara TVA din care:
- Valoarea estimata a lucrarilor executate(C+M) = 8.739.200,42 lei fara TVA;
- Organizare de santier-cheltuieli conexe 5% din valoarea C+M = 436.884,40 lei fara TVA
Nota: Valoarea aferenta cheltuielilor Diverse si Neprevazute în procent de 5,17% din valoarea C+M este de 452.174,80 lei fara TVA.