Feedback
I.D.: 11084712

Reparatii peroane în statia CF Bacau

Data publicarii
20.01.16 Exista 161.107 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233222-1 45453000-7
Pretul estimativ:
339.597,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrari de reparatii peroane executate în scopul asigurarii circulatiei calatorilor în conditii de deplina siguranta. Valoarea estimata, fara TVA a contractului este de 344.836,03 lei, din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 16.420,76 lei, ceea ce reprezinta o pondere de 5% din valoarea estimata a contractului, calculata conform HG nr. 28/2008. Conform prevederilor din Hotarârea nr. 28/2008 din pr...
Lucrari de reparatii peroane executate în scopul asigurarii circulatiei calatorilor în conditii de deplina siguranta. Valoarea estimata, fara TVA a contractului este de 344.836,03 lei, din care valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 16.420,76 lei, ceea ce reprezinta o pondere de 5% din valoarea estimata a contractului, calculata conform HG nr. 28/2008. Conform prevederilor din Hotarârea nr. 28/2008 din procentul de cheltuieli diverse si neprevazute se acopera dupa caz, cheltuielile rezultate în urma modificarilor de solutii tehnice, cantitati suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielilor de conservare pe parcursul întreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta. Operatorilor economici li se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv împrejurimile, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare în vederea elaborarii ofertei. Operatorul economic îsi asuma riscul producerii unui eventual accident care s-ar putea solda cu moartea sau ranirea fizica a unei persoane si/sau cu pierderea sau deteriorarea proprietatii. Operatorul economic va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii. Se va considera ca Operatorul economic care va adjudeca si va semna Contractul, a inspectat si a examinat amplasamentul lucrarii, împrejurimile acestuia, datele si alte informatii disponibile, si ca a fost satisfacut, înainte de depunerea Ofertei, de toate aspectele relevante, inclusiv urmatoarele (fara a se limita la acestea): (a) forma si natura Santierului, inclusiv conditiile subterane; (b) conditiile hidrologice si climaterice; (c) volumul si natura activitatii precum si bunurilor necesare pentru executia, terminarea lucrarilor si remedierea oricaror defectiuni; (d) cerintele referitoare la cai de acces, cazare, facilitati, personal, energie, transport, apa si alte servicii. (3) Pentru a facilita vizitarea amplasamentului, Autoritatea Contractanta organizeaza aceasta vizita pentru toti operatorii economici care declara intentia de a participa cu oferte la procedura de achizitie. Operatorii care doresc sa viziteze amplasamentul îsi vor anunta intentia si vor transmite Organizatorului procedurii cu minim 48 ore înainte, numele reprezentantilor delegati. Organizatorul procedurii de achizitie va confirma cu 24 de ore înainte tuturor operatorilor economici care si-au declarat intentia de a participa cu oferte la procedura, organizarea vizitei si eventuale alte detalii referitoare la aceasta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu