Feedback
I.D.: 87206134

Reparatii la terase - Palat Administrativ Vaslui

Data publicarii
22.09.23 Exista 29.223 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45261310-0 45262600-7
Termenul limita pentru depunere:
09.10.23
Pretul estimativ:
80.937,82 RON - 80.937,82 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1190882.pdf
  2. Formulare_Lucrari Palat administrativ_VASLUI.doc
  3. 001Instructiuni catre ofertanti_Reparatii terase.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Reparaţii la terase - Palat Administrativ Vaslui, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini. Lucrări propuse: A. Desfaceri desfacere hidroizolaţie cu toate straturile aferente; desfacere guri de scurgere; desfacere elemente de tinichigerie şi hidroizolaţie atice; B. Refacere montare + procurare guri de scurgere; montare + procurare sistem atice montare + procurare sistem hidroizolaţie (cu to...
Reparaţii la terase - Palat Administrativ Vaslui, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini. Lucrări propuse: A. Desfaceri desfacere hidroizolaţie cu toate straturile aferente; desfacere guri de scurgere; desfacere elemente de tinichigerie şi hidroizolaţie atice; B. Refacere montare + procurare guri de scurgere; montare + procurare sistem atice montare + procurare sistem hidroizolaţie (cu toate straturile aferente); NOTĂ: Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu