Conform caiet de sarcini atasat .ATENTIE ! ACCEPT IN SEAP SE VA DA DUPA TRANSMITEREA OFERTEI CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA
VA RUGAM SA ATASATI /TRANSMITETI URMATOARELE
DOCUMENTE pana in data de 26/08/2022:(pe email :achizitiipublice@primariavl.ro sau in SEAP) -
1). Formularul de oferta ,Centralizatorul de preturi, devizele
cuantificate , cat si resursele acestora : materiale, manopera , utilaj si
transport - 2)Draftul de c...
Conform caiet de sarcini atasat .ATENTIE ! ACCEPT IN SEAP SE VA DA DUPA TRANSMITEREA OFERTEI CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA
VA RUGAM SA ATASATI /TRANSMITETI URMATOARELE
DOCUMENTE pana in data de 26/08/2022:(pe email :achizitiipublice@primariavl.ro sau in SEAP) -
1). Formularul de oferta ,Centralizatorul de preturi, devizele
cuantificate , cat si resursele acestora : materiale, manopera , utilaj si
transport - 2)Draftul de contract, insusit prin stampilarea pe fiecare
pagina a acestuia, conform legislatiei in vigoare; 3) DECLARATIE PE
PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND RESPECTAREA REGLEMENTARILOR
IN DOMENIUL MEDIULUI,SOCIAL SI AL RELATIILOR DE MUNCA; -
4)DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE privind situatiile de
excludere mentionate la art. 164, 165 si 167 din LEGEA Nr. 98/2016
privind achizitiile publice (*actualizata*); -5)Declaratie pe propria
raspundere cu privire la conflictul de interese definit de art. 59 din
LEGEA Nr. 98 /2016 privind achizitiile publice (*actualizata*); -6)
Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din
care sa rezulte informatii privind sediul social, administratorii,
activitatile autorizate etc., copie lizibila conforma cu originalul,
informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie
reale/actuale la data limita a depunerii ofertei/ dovada de
înregistrare a formei de exercitare a profesiei.
Documentele se vor numerota si se va prezenta un opis al acestora,