Amplasamentul obiectivului care face obiectul prezentei documentatii este pozitionat pe
terenul beneficiarului, in intravilan, pe reteaua stradala a municipiului Caransebes,
amplasamentul suprapunandu-se cu fostul traseu al DN6, inainte de executia centurii Caransebes.
Sectorul propus pentru reparatia capitala se suprapune cu vechiul traseu DN6, respectiv
strada Calea Severiinului, strada Orsovei, strada Libertatii, strada ...
Amplasamentul obiectivului care face obiectul prezentei documentatii este pozitionat pe
terenul beneficiarului, in intravilan, pe reteaua stradala a municipiului Caransebes,
amplasamentul suprapunandu-se cu fostul traseu al DN6, inainte de executia centurii Caransebes.
Sectorul propus pentru reparatia capitala se suprapune cu vechiul traseu DN6, respectiv
strada Calea Severiinului, strada Orsovei, strada Libertatii, strada Tribunalului, strada Nicolae
Balcescu, sector in lungime de 5407m plus varianta strada Horia 350m, in total 5757m cuprins
intre Pasajul Balta Sarata si racordul spre DN58
Prin lucrarile propuse, se amenajeaza traseul, prin reparatia capitala a imbracamintii
strazilor, consolidarea sistemului rutier pe unele sectoare unde au avut loc cedari, strazile
nominalizate fiind cu durata de serviciu expirata si distruse in urma traficului inregistrat.
Prin lucrarile propuse strazile adiacente sectorului propus, se vor racorda, si aduce la cota
sistemului rutier realizat pe traseul principal.
Valoarea estimata minima a intervalului, 4.338.411 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) si cuprinde cheltuielile diverse si neprevazute in cuantum de 5% (206.591 lei), iar valoarea estimata maxima, 4.532.920 lei cuprinde si valoarea estimata a posibilelor suplimentari de lucrari similar care pot fi achizitionate ulterior, conf. art. 122, lit. j) din OUG 34/2006.
Optiuni: Se aplica prevederile art.122 lit.j din OUG nr.34/2006,actualizata.