Lucrari de reparatii capitale si reamenajari la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" – Reparatii capitale pentru reabilitare etaj 1, corpurile C, D, E, conform Caiet de sarcini si Proiect tehnic 8034/35809/2013, cu actualizare 2019/5372/2016, ce constau in:
- executie finisaje interioare si exterioare (recompartimentari, modernizare instalatii curenti, electrice, sanitare, reabilitare termica, ...
Lucrari de reparatii capitale si reamenajari la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" – Reparatii capitale pentru reabilitare etaj 1, corpurile C, D, E, conform Caiet de sarcini si Proiect tehnic 8034/35809/2013, cu actualizare 2019/5372/2016, ce constau in:
- executie finisaje interioare si exterioare (recompartimentari, modernizare instalatii curenti, electrice, sanitare, reabilitare termica, inlocuire pardoseli, refacere fatade, etc). si se realizeaza conform categoriilor de lucrari cu cantitatile aferente, potrivit listelor de cantitati din proiectele tehnice, a memoriilor tehnice si caietelor de sarcini.
Valoarea estimata a contractului de lucrari, fara a lua in considerare cheltuielile diverse si neprevazute, este de 1.608.188,84 lei fara TVA, astfel:
Cap. 4 – cheltuieli pentru investitia de baza = 1.569.527,04 lei fara TVA;
Cap. 5.1 – organizare de santier = 38.661,80 lei fara TVA;
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu devizul general si aprobate de Consiliul Judetean Galati prin Hotararea 187/31 oct, 2016.
Note:
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.