Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "EXECUŢIE LUCRĂRI DE REPARAŢII CAPITALE, MODIFICARE, CONSOLIDARE SI AMENAJARE ACCES LA SEDIUL B.C.P.I. ONEŞTI"
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 1.975.294,70 lei (fără TVA) constituită astfel (conform Deviz HG 907/2016):
a) Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 8.1...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "EXECUŢIE LUCRĂRI DE REPARAŢII CAPITALE, MODIFICARE, CONSOLIDARE SI AMENAJARE ACCES LA SEDIUL B.C.P.I. ONEŞTI"
Valoarea estimată a contractului este în cuantum de 1.975.294,70 lei (fără TVA) constituită astfel (conform Deviz HG 907/2016):
a) Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - 8.138,90 lei;
b) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii legate de construcţii - 1.828.071,10 lei;
c) Cheltuieli pentru utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 70.465,00 lei.
d)Cheltuieli pentru dotări - 20.890,00 lei
e) Organizarea de şantier - 47.729,70 lei
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2016, cap. 5.3.) respectiv suma de 385.513,00 lei (fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice (Cheltuielile diverse şi neprevăzute NU vor face obiectul ofertei financiare). Descrierea detaliată a lucrărilor de construcţie ce fac obiectul contractului de achiziţie publică se regăseşte în Caietul de sarcini şi Proiectul tehnice împreună cu Anexele sale, publicate odată cu prezentul anunţ de participare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: în a 7-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.