Feedback
I.D.: 61613795

Reparatii acoperis cladire Punct de Control Acces nr. 1 (PCA 1)

Data publicarii
06.10.21 Exista 245.958 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45261900-3
Termenul limita pentru depunere:
11.10.21
Pretul estimativ:
8.403,36 RON - 8.403,36 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza prin achizitie directa in conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, si ale dispozitiilor prevazute la Capitolul III – Realizarea achizitiei, Sectiunea I – Achizitia directa din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizi...
Se achizitioneaza prin achizitie directa in conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, si ale dispozitiilor prevazute la Capitolul III – Realizarea achizitiei, Sectiunea I – Achizitia directa din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, pentru atribuirea contractului de " Reparatii acoperis cladire (inclusiv tavan interior) Punct de Control Acces nr. 1 ( suprafata de 19 mp), constand iin refacerea hidroizolatiei si inlocuirea elementelor deteriorate in urma uzurii normale in timp."Prestatorul se obliga sa execute lucrarile la standardele si performantele optime pentru asigurarea intregului ansamblu de masuri de intretinere, ce conduc la inlaturarea disfunctionalitatilor si asigurarea functionarii instalatiilor si sistemelor aferente cladirii, cu respectarea tuturor prevederilor din devizul de lucrari.Ofertantul se obliga sa respecte conditiile de munca si de protectie a muncii si sa utilizeze in timpul lucrarilor personal calificat/specializat. Propunerea financiara se va elebora si prezenta astfel incat sa furnizeze toate informatiile cu privire la pret. Ofertantul declarat castigator este raspunzator atat de siguranta lucrarilor si metodele de lucru utilizate cat si de calificarea personalului de executie care sa respecte normele de protectie a muncii si PSI. Executantul se obliga sa evacueze toate materialele si deseuri rezultate in urma derularii lucrarilor in cel mai scurt timp si sa remedieze eventualele deteriorari provocate de neglijenta sa. Termenul de executie al lucrarii este de 15 zile de la indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii: semnarea contractului, predarea -primirea amplasamentului si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, conditii meteo.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Mutare tablou electric / inlocuire - revizie zona afectata-repozare cabluri-reparatii corpuri de iluminat - reparatii curente - pentru corp cladire ce include vestiar Birou Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti bd. Independentei, nr. 21 14.12.21
Servicii de proiectare si executie lucrari "MODERNIZARE, DOTARE SI CONSTRUIRE ANEXA TEHNICA, GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT, DRAJNA DE JOS, JUDETUL PRAHOVA"  
ACHIZITIE Servicii de Mentenanta al Instalatiilor de Detectare,Semnalizare si Avertizare la Incendiu 31.08.20
ACHIZITIE SERVICIU DE MENTENANTA A SISTEMELOR DE SUPRAVEGHERE VIDEO DIN CADRUL CRRNPAH CALINESTI 31.08.20
"Reparatii curente de distributie a agentului termic la pavilioanele C si D" 11.09.20
ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA 35 KW 26.10.20
"Servicii de reparare si intretinere a vehiculelor si echipamentelor aferente, servicii conexe, revizii si ITP" si "Servicii furnizare si inlocuire piese schimb mecanice pentru masini sau motoare" pentru un numar de 19 autovehicule ce formeaza parcul auto al Politiei Locale Ploiesti. 27.09.21
"Servicii de reparare si intretinere a vehiculelor si echipamentelor aferente, servicii conexe, revizii si ITP" si "Servicii furnizare si inlocuire piese schimb mecanice pentru masini sau motoare" pentru un numar de 19 autovehicule ce formeaza parcul auto al Politiei Locale Ploiesti. 13.08.21
"Servicii de reparare si intretinere a vehiculelor si echipamentelor aferente, servicii conexe, revizii si ITP" si "Servicii furnizare si inlocuire piese schimb mecanice pentru masini sau motoare" pentru un numar de 19 autovehicule ce formeaza parcul auto al Politiei Locale Ploiesti. 23.02.22
Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare si echilibrare 19.04.18