Linia magistrala 300/I intre statiile Boju - Tunel - Cojocna, km 473+510 - 478+466, 479+300 - 483+400 (lungime 9056 m) este linie electrificata, refactionata in anii 2002, respectiv 2005, sina tip 60/65, traverse din lemn, beton T17, T26, T30. Dintr-un total de 9056 m linie CF intre statiile Boju - Tunel – Cojocna fir unu, o lungime de 6930 m este in curba cu raza de 300 m (80%). Viteza de circulaţie este de 60 km/h datorit...
Linia magistrala 300/I intre statiile Boju - Tunel - Cojocna, km 473+510 - 478+466, 479+300 - 483+400 (lungime 9056 m) este linie electrificata, refactionata in anii 2002, respectiv 2005, sina tip 60/65, traverse din lemn, beton T17, T26, T30. Dintr-un total de 9056 m linie CF intre statiile Boju - Tunel – Cojocna fir unu, o lungime de 6930 m este in curba cu raza de 300 m (80%). Viteza de circulaţie este de 60 km/h datorita curbelor. Din cauza degradarii materialului marunt de prindere a sinei de traverse ( bulon vertical, piulita, inel resort, clesti K49) cu uzuri pronuntate nu mai este asigurata prinderea corespunzatoare, astfel incat in fiecare an este necesara efectuarea lucrarilor de rectificare a rosturilor de dilatatie pentru readucerea rosturilor la valorile instructionale. Intre Statiile CF Boju-Tunel-Cojocna pe linia 300/I de la km 473+510-478+466, 479+300-483+400 se inlocuieste toata prinderea sinei de traverse din tip K indirecta cu prindere elastica SKL24, de asemenea se inlocuiesc toate placutele de cauciuc, iar lucrarile care se vor executa sunt:
1. inlocuire a 65.200 seturi prindere verticala tip K cu prindere elastica indirecta SKL24
2. inlocuire 32.600 bucati placate de cauciuc K-60-L
3. montare 10 dispozitive automate de ungere a sinelor CF
Durata de executie a lucrarii este de 90 zile calendaristice de la data precizata in ordinulde incepere a lucrarilor; garantia pentru lucrarea executata este de 5 ani de la semnarea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarii, valabilitatea contractului fiind pe toata perioada de garantie a lucrarii.