Serviciile constau in reparatia echipamentelor montate pe circuitele de forta, servicii auxiliare si posturi conducere la locomotivele electrice LE 3400 KW modernizate tip Promat.
Sistemele si echipamentele care fac obiectul serviciului de reparatie a echipamentelor montate pe circuitele de forta, servicii auxiliare si posturi conducere la locomotivele electrice LE 3400 KW modernizate, sunt urmatoarele :
I. Echipamente in...
Serviciile constau in reparatia echipamentelor montate pe circuitele de forta, servicii auxiliare si posturi conducere la locomotivele electrice LE 3400 KW modernizate tip Promat.
Sistemele si echipamentele care fac obiectul serviciului de reparatie a echipamentelor montate pe circuitele de forta, servicii auxiliare si posturi conducere la locomotivele electrice LE 3400 KW modernizate, sunt urmatoarele :
I. Echipamente in sala masinilor : Bloc aparate S1-S4 Bloc aparate S5 Convertoare statice servicii auxiliare Automat programabil APL Convertor static climatizare CSC 8LEFiltru tensiune sinusoidala Filtru RC Fibra optica Modul traductor punere la masa MT Filtru de supratensiune. II. Echipamente in postul de conducere : Display de bord Controler tip mansa Modul semnalizare cu led Modul adaptor indusi Ampermetre curent Temporizator incalzire geam frontal Modul climatizor + distribuitorAeroterma 220v / 2200W Transformator incalzire post conducere 6.9kVA/386/220/24.
Caracteristicile constructive si functionale ale locomotivei LE 3400kW modernizate, de pe care sunt echipamentele de forta si auxiliare montate care trebuie revizuite si reparate sunt urmatoarele:
Formula osiilor: Bo’ – Bo’, tip EC / EC1
- Ecartament 1435 mm
- Lungimea peste tampoane: 15 890 mm
- Lăţimea cutiei: 3 100mm
- Cota dintre suprafaţa superioară a ciupercii şinei şi muchia superioară a pantografului în stare coborâtă: 4 650mm
- Diametrul roţii în stare nouă: 1 250mm
- Diametrul roţii semiuzate: 1 210mm
- Greutatea totală:
- cu frână electrică 80t
- fără frână electrică 78t
- Putere nominală, conform UIC: 3 400kW
- Forţa de tracţiune la obadă:
- uniorară 19,2 tf, pentru EC şi 14,3 tf, pentru EC1
- de durată 17,9 tf, pentru EC şi 13,3 tf, pentru EC1
- Numărul motoarelor de tracţiune - 4
- Motoare de tracţiune tip LJE 108, cu excitaţie serie
- Raportul de transmisie 73/20, pentru EC şi 104/38, pentru EC
- Transformatorul principal: tip MLR 5500 modificat
- Nr. trepte slăbire câmp 3
- Rezistenţă de frânare 0,42ohm
Prima optiune va fi repararea reperului/ subansamblului (prin refaceri de legaturi, lipituri, curatari, inlocuiri de mici subrepere- rezistente, condensatori, bobine, circuite integrate, etc.) .
Daca nu este posibila reparatia, se va proceda la inlocuirea completa a reperelor constatate nereparabile cu piese noi identice sau echivalente acestuia.
Inlocuirea reperelor constatate nereparabile din componenta echipamentului, se vor incadra valoric in lista serviciilor suplimentare Anexa 1 la Caiet de sarcini, Model Acord cadru si Model Contract sectorial subsecvent , conform conditiilor stipulate .
Achizitia serviciilor se face ca urmare a estimarii volumului de lucrari din cursul anului 2021, pentru minim 1 (una) locomotiva tip LE 3400kW varianta de modernizare Promat si maxim 2 (doua) locomotive tip LE 3400kW varianta de modernizare Promat, dotate cu echipament pentru reglajul pe joasa tensiune, asa cum este prevazut in caietele de sarcini ale clientilor pentru care se efectueaza prestatii in baza contractelor sau comenzilor de lucru.
Operatorul economic va putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 3 zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor.