Administrarea computerelor (PC) Administrarea computerelor de birou este structurată în două categorii, şi anume: Administrarea software – această categorie înglobează mai multe operaţiuni precum: - instalarea sistemului de operare, - definirea şi partajarea resurselor, - instalare update-uri şi servicepack, - instalarea aplicaţiilor solicitate (necesare), - intalarea dispozitivelor periferice de orice tip, - update antivir...
Administrarea computerelor (PC) Administrarea computerelor de birou este structurată în două categorii, şi anume: Administrarea software – această categorie înglobează mai multe operaţiuni precum: - instalarea sistemului de operare, - definirea şi partajarea resurselor, - instalare update-uri şi servicepack, - instalarea aplicaţiilor solicitate (necesare), - intalarea dispozitivelor periferice de orice tip, - update antivirus, devirusare, - verificare printere şi periferice, - verificare reguli firewall, - realizare backup-uri periodic, - înlăturarea disfuncţionalităţilor software, precum: restaurarea sistemului software, a aplicaţiilor şi datelor stocate pe computerele (PC-urile) afectate. Administrare hardware – această categorie înglobează operaţiuni precum: - operatiuni identificare şi înlocuire componente afectate (piese necesare, cabluri de reţea cu probleme, routere, switch-uri), - curăţarea şi întreţinerea computerelor (PC-urilor).