Se vor realiza lucrări de “ Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 405/18.09.2023. Lucrări de reparare a acoperişurilor tip şarpantă, a învelitorilor de ţiglă ceramică şi / sau a învelitorilor din tablă zincată plană, tablă zincată ondulată/cutată, tablă tip ţiglă şi a accesoriilor din tablă (şorţuri, dolii, pazii, ...
Se vor realiza lucrări de “ Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 405/18.09.2023. Lucrări de reparare a acoperişurilor tip şarpantă, a învelitorilor de ţiglă ceramică şi / sau a învelitorilor din tablă zincată plană, tablă zincată ondulată/cutată, tablă tip ţiglă şi a accesoriilor din tablă (şorţuri, dolii, pazii, îmbrăcarea coşurilor de fum, căciului de protecţie a coşurilor de fum, jgheaburi, burlane, parazăpezi, etc) şi a acoperişurilor tip terasă inclusiv a aticurilor degradate, a învelitorilor din tablă; transportul auto şi manipularea materialelor; transportul/evacuarea deşeurilor de construcţii rezultate în urma lucrărilor de reparare a acoperişurilor. Lucrările prevăzute a se executa după atribuirea contractelor de reparaţii vor fi la acoperişurile clădirilor şi construcţiilor de pe raza Sucursalei RCF Braşov, care nu vor afecta instalaţiile sau echipamentele de siguranţă feroviară şi nici nu vor afecta zona de siguranţă a circulaţiei. Valoarea estimata a acordului-cadru : Lotul 1-SIBIU este cuprinsă între 3.400.000,00 lei fără TVA şi 4.000.000,00 lei fără TVA.Durata acordului-cadru pentru fiecare lot in parte va fi de 4 ani. Acordul se va incheia cu un numar maxim de 3 agenti economici participantiDurata unui contract subsecvent este de minim 1 an – maxim 2 ani, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru lotul 1 - Sibiu .Valoarea estimata a unui contract subsecvent: Lotul 1 - Sibiu (fără TVA): minim 1.700.000 lei – maxim 2.000.000 lei Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:Cantitati minime si maxime pentru UN ACORD-CADRU:•Reparare / refacere hidroizolaţii (cu membrane termosudabile dublu strat, cu refacerea şapei de protecţie în vederea asigurării pantelor necesare pentru colectarea apelor şi a calităţii montajului membranelor hidroizolante): minim 2.400 mp – maxim 2.800 mp •Repararea aticurilor (repararea aticurilor din zidărie de cărămidă sau din beton armat, refacerea tencuielilor): minim 700 mp – maxim 900 mp •Repararea / refacerea şarpantelor de lemn şi a învelitorilor de ţiglă ceramică: minim 4.000 mp – maxim 4.500 mp şarpante fără asterealăminim 1.000 mp – maxim 1.200 mp – şarpante cu astereală•Înlocuirea învelitorilor de tablă la aticuri, coşuri de fum, şorţuri de tablă, diverse accesorii: minim 800 mp – maxim 1.000 mp •Înlocuirea şi completarea jgheaburilor şi burlanelor: minim 800 ml – maxim 1.000 ml•Repararea şi înlocuirea scărilor de acces exterioare (scări de incendiu), transport şi manipulare materiale, transport / evacuare deşeuri de construcţii, montare / demontare schele, alte operaţii conexeCantitati minime si maxime pentru UN CONTRACT SUBSECVENT:•Reparare / refacere hidroizolaţii (cu membrane termosudabile dublu strat, cu refacerea şapei de protecţie în vederea asigurării pantelor necesare pentru colectarea apelor şi a calităţii montajului membranelor hidroizolante): minim 1.200 mp – maxim 1.400 mp •Repararea aticurilor (repararea aticurilor din zidărie de cărămidă sau din beton armat, refacerea tencuielilor): minim 350 mp – maxim 450 mp •Repararea / refacerea şarpantelor de lemn şi a învelitorilor de ţiglă ceramică:minim 2.000 mp – maxim 2.250 mp – şarpante fără asterealăminim 500 mp – maxim 600 mp – şarpante cu astereală•Înlocuirea învelitorilor de tablă la aticuri, coşuri de fum, şorţuri de tablă, diverse accesorii: minim 400 mp – maxim 500 mp •Înlocuirea şi completarea jgheaburilor şi burlanelor: minim 400 ml – maxim 500 ml •Repararea şi înlocuirea scărilor de acces exterioare (scări de incendiu), transport şi manipulare materiale, transport / evacuare deşeuri de construcţii, montare / demontare schele, alte operaţii conexeCantităţile de lucrări pe capitole, aferente categoriilor de lucrări sunt stabilite prin Formularul nr. F3, cu respectarea cerinţelor prevăzute în Caietul de sarcini , postat in SEAP. Cantităţile de resurse de materiale, consumurile de forţă de muncă, utilaje, transport, echipamente şi utilaje tehnologice necesare execuţiei lucrărilor sunt stabilite în formularele C6, C7, C8, C9.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.Se vor realiza lucrări de “ Reparare acoperişuri la clădiri şi construcţii de pe raza Sucursalei Regionala C.F. Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 405/18.09.2023. Lucrări de reparare a acoperişurilor tip şarpantă, a învelitorilor de ţiglă ceramică şi / sau a învelitorilor din tablă zincată plană, tablă zincată ondulată/cutată, tablă tip ţiglă şi a accesoriilor din tablă (şorţuri, dolii, pazii, îmbrăcarea coşurilor de fum, căciului de protecţie a coşurilor de fum, jgheaburi, burlane, parazăpezi, etc) şi a acoperişurilor tip terasă inclusiv a aticurilor degradate, a învelitorilor din tablă; transportul auto şi manipularea materialelor; transportul/evacuarea deşeurilor de construcţii rezultate în urma lucrărilor de reparare a acoperişurilor. Lucrările prevăzute a se executa după atribuirea contractelor de reparaţii vor fi la acoperişurile clădirilor şi construcţiilor de pe raza Sucursalei RCF Braşov, care nu vor afecta instalaţiile sau echipamentele de siguranţă feroviară şi nici nu vor afecta zona de siguranţă a circulaţiei. Valoarea estimata a acordului-cadru : Lotul 1-SIBIU este cuprinsă între 3.400.000,00 lei fără TVA şi 4.000.000,00 lei fără TVA.Durata acordului-cadru pentru fiecare lot in parte va fi de 4 ani. Acordul se va incheia cu un numar maxim de 3 agenti economici participantiDurata unui contract subsecvent este de minim 1 an – maxim 2 ani, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru lotul 1 - Sibiu .Valoarea estimata a unui contract subsecvent: Lotul 1 - Sibiu (fără TVA): minim 1.700.000 lei – maxim 2.000.000 lei Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:Cantitati minime si maxime pentru UN ACORD-CADRU:•Reparare / refacere hidroizolaţii (cu membrane termosudabile dublu strat, cu refacerea şapei de protecţie în vederea asigurării pantelor necesare pentru colectarea apelor şi a calităţii montajului membranelor hidroizolante): minim 2.400 mp – maxim 2.800 mp •Repararea aticurilor (repararea aticurilor din zidărie de cărămidă sau din beton armat, refacerea tencuielilor): minim 700 mp – maxim 900 mp •Repararea / refacerea şarpantelor de lemn şi a învelitorilor de ţiglă ceramică: minim 4.000 mp – maxim 4.500 mp şarpante fără asterealăminim 1.000 mp – maxim 1.200 mp – şarpante cu astereală•Înlocuirea învelitorilor de tablă la aticuri, coşuri de fum, şorţuri de tablă, diverse accesorii: minim 800 mp – maxim 1.000 mp •Înlocuirea şi completarea jgheaburilor şi burlanelor: minim 800 ml – maxim 1.000 ml•Repararea şi înlocuirea scărilor de acces exterioare (scări de incendiu), transport şi manipulare materiale, transport / evacuare deşeuri de construcţii, montare / demontare schele, alte operaţii conexeCantitati minime si maxime pentru UN CONTRACT SUBSECVENT:•Reparare / refacere hidroizolaţii (cu membrane termosudabile dublu strat, cu refacerea şapei de protecţie în vederea asigurării pantelor necesare pentru colectarea apelor şi a calităţii montajului membranelor hidroizolante): minim 1.200 mp – maxim 1.400 mp •Repararea aticurilor (repararea aticurilor din zidărie de cărămidă sau din beton armat, refacerea tencuielilor): minim 350 mp – maxim 450 mp •Repararea / refacerea şarpantelor de lemn şi a învelitorilor de ţiglă ceramică:minim 2.000 mp – maxim 2.250 mp – şarpante fără asterealăminim 500 mp – maxim 600 mp – şarpante cu astereală•Înlocuirea învelitorilor de tablă la aticuri, coşuri de fum, şorţuri de tablă, diverse accesorii: minim 400 mp – maxim 500 mp •Înlocuirea şi completarea jgheaburilor şi burlanelor: minim 400 ml – maxim 500 ml •Repararea şi înlocuirea scărilor de acces exterioare (scări de incendiu), transport şi manipulare materiale, transport / evacuare deşeuri de construcţii, montare / demontare schele, alte operaţii conexeCantităţile de lucrări pe capitole, aferente categoriilor de lucrări sunt stabilite prin Formularul nr. F3, cu respectarea cerinţelor prevăzute în Caietul de sarcini , postat in SEAP. Cantităţile de resurse de materiale, consumurile de forţă de muncă, utilaje, transport, echipamente şi utilaje tehnologice necesare execuţiei lucrărilor sunt stabilite în formularele C6, C7, C8, C9.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.