În conformitate cu art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor,administrarea drumurilor publice are ca obiect proiectarea, construirea, reabilitarea, repararea, întreţinerea şi exploatarea drumurilor, iar în conformitate cu art. 1.2. din Ordinul nr. 49/1998 al Ministrului Transporturilor, străzile sunt drumuri publice. Trotuarul este parte a amprizei străzii respective.
Trotuarul aferent, zona şco...
În conformitate cu art. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor,administrarea drumurilor publice are ca obiect proiectarea, construirea, reabilitarea, repararea, întreţinerea şi exploatarea drumurilor, iar în conformitate cu art. 1.2. din Ordinul nr. 49/1998 al Ministrului Transporturilor, străzile sunt drumuri publice. Trotuarul este parte a amprizei străzii respective.
Trotuarul aferent, zona şcoală – grădiniţă (străzile Matei Basarab şi Plevna) se află într-o stare avansată de uzură – unele dale din beton sunt sparte, iar pe porţiuni însemnate lipsesc. Trotuarul a fost realizat din dale de beton, de la Căminul Cultural şi până la Clădirea fostului sediu al CAP .
În acest context se impune reparaţiile necesare, traseul propus suprapunându-se peste cel existent.
Structura rutieră a trotuarului propus fiind cea asemănătoare trotuarului din zonă (Parc) – strat de uzură din beton asfaltic, încadrat cu borduri mici, în conformitate cu documentaţia întocmită de proiectant.
Achizitia contractului de lucrări se va realiza în baza documentaţiei tehnice, conform listei de cantităţi ataşată reperului ales din catalogul SEAP, liste întocmite de proiectant şi completate la rubricile: cod deviz, denumire articol deviz, unitate de măsură şi cantitate, rubrici pentru care proiectantul este răspunzător.