Feedback
I.D.: 98485067

Reparaţii Staţii de Pompare Apă Uzată – zona Terminal Containere

Data publicarii
12.06.24 Exista 177.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232431-2
Termenul limita pentru depunere:
01.07.24 23:30
Pretul estimativ:
752.000,00 RON - 752.000,00 RON
Documente participare:
  1. CS si Formulare SPAU TC.rar
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de lucrări constă în "Reparaţii Staţii de Pompare Apă Uzată – zona Terminal Containere"- 6 buc. Contractantul va trebui să asigure execuţia lucrărilor de reparaţii cu respectarea cerinţelor şi condiţiilor din caietul de sarcini nr. 16296/08.04.2024. Ofertanţii vor prezenta Propunerea tehnică – Formular T1, care va conţine o descriere a lucrărilor ofertate, astfel încât să demonstreze corespondenţa pr...
Obiectul contractului de lucrări constă în "Reparaţii Staţii de Pompare Apă Uzată – zona Terminal Containere"- 6 buc. Contractantul va trebui să asigure execuţia lucrărilor de reparaţii cu respectarea cerinţelor şi condiţiilor din caietul de sarcini nr. 16296/08.04.2024. Ofertanţii vor prezenta Propunerea tehnică – Formular T1, care va conţine o descriere a lucrărilor ofertate, astfel încât să demonstreze corespondenţa propunerii tehnice cu cerintele formulate în Caietul de Sarcini şi Matricea de conformitate – Formular T2. Propunerea tehnică va contine Graficul de excuţie al intregii lucrări, grupat pe categorii, etape, puncte de referinţă temporale. Durata contractului: 3 luni. Se va prezenta propunerea financiară şi Centralizator preţuri, conform modelului ataşat, pe care ofertantul le poate accesa prin descărcarea fişierelor ataşat anunţului din SICAP. În ofertă se va preciza preţul total, fără TVA, format din preţul materialelor, manoperei, transportului şi utilajelor, precum şi al altor cheltuieli necesare execuţiei lucrărilor. Oferta financiară va fi prezentată în lei, fără TVA. Oferta financiară nu trebuie să depaşească valoarea totală estimată Plata lucrărilor se va realiza la finalizarea acestora, respectiv după efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor în baza facturii şi a procesului verbal de recepţie semnat fără obiecţiuni de reprezentanţii împuterniciţi ai părţilor contractante. Factura va fi transmisă de către Contractant prin sistemul naţional privind factura electronica RO e-Factura. Termen de scadenţă pentru plata facturii: 30 zile de la data emiterii facturii şi semnarea procesului verbal de recepţie cantitativă şi calitativă. Entitatea contractanta are obligaţia de a elibera/ restitui garanţia de bună execuţie, conform prev. art.164 ind.2 din Legea nr. 99/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu