În cadrul contractului se vor efectua servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi executarea de lucrări de reparatii la pasajul inferior, pentru punerea în siguranţă a căii ferate şi circulaţiei rutiere pe sub pasaj, precizate în DALI nr. 86/2021 Scenariul II - Reabilitarea podului prin înlocuirea suprastructurii şi Caiet de Sarcini,
Durata contractului este de 84 (optzeci şi patru) de luni, d...
În cadrul contractului se vor efectua servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi executarea de lucrări de reparatii la pasajul inferior, pentru punerea în siguranţă a căii ferate şi circulaţiei rutiere pe sub pasaj, precizate în DALI nr. 86/2021 Scenariul II - Reabilitarea podului prin înlocuirea suprastructurii şi Caiet de Sarcini,
Durata contractului este de 84 (optzeci şi patru) de luni, de la data precizată în Ordinul de Începere şi până la data recepţiei finale, din care: 24 (douăzeci şi patru) de luni Durata de executie a contractului şi 60 (şaizeci) de luni perioada de garanţie acordată lucrărilor.
Durata de executie a contractului este de 24 (douăzeci şi patru) de luni şi va cuprinde:
- durata necesară intocmirii proiectului (de 4 luni);
- perioada necesară aprobărilor beneficiarului şi obtinerii avizelor şi autorizaţiei de construire şi predării amplasamentului liber de orice sarcină (de 7 luni);
- durata efectivă de execuţie a lucrărilor (de 13 luni).
Operatorilor economici li se recomandă să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării, inclusiv împrejurimile, şi să obţină toate informaţiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei. Operatorul economic va întreprinde toate demersurile si va lua toate măsurile în vederea evitării producerii unor eventuale accidente care s-ar putea solda cu moartea sau rănirea fizică a unei persoane şi/sau cu pierderea sau deteriorarea proprietăţii, răspunderea revenindu-i integral în cazul producerii unor astfel de evenimente. Operatorul economic va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitării amplasamentului lucrării.
Se va considera că ofertantul care va adjudeca şi va semna Contractul a inspectat şi a examinat amplasamentul lucrării, împrejurimile acestuia, datele şi alte informaţii disponibile şi că a fost satisfăcut, înainte de depunerea Ofertei, de toate aspectele relevante, inclusiv următoarele (fără a se limita la acestea):
(a) forma şi natura Şantierului, inclusiv condiţiile subterane;
(b) condiţiile hidrologice şi climaterice;
(c) volumul şi natura activităţii precum şi bunurilor necesare pentru proiectarea, execuţia, terminarea lucrărilor şi remedierea oricăror defecţiuni;
(d) cerinţele referitoare la căi de acces, cazare, facilităţi, personal, energie, transport, apă şi alte servicii.
In perioada in care se pot solicita clarificari, respectiv cu 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, Operatorii care doresc să viziteze amplasamentul îşi vor anunţa intenţia şi vor transmite Organizatorului procedurii cu minim 48 ore înainte, numele reprezentanţilor delegaţi. Organizatorul procedurii de achiziţie va confirma cu 24 de ore înainte tuturor operatorilor economici care şi-au declarat intenţia de a participa cu oferte la procedură, eventualele detalii referitoare la aceasta.
Nota: Numar zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 21 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 14-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor (entitatea contractanta raspunde clarificarilor intr-o singura zi). Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit.