Feedback
I.D.: 70911058

Reparaţii la pod de beton armat pe DJ142 Târnăveni – Bălăuşeri km 23+892, judeţul Mureş

Data publicarii
07.07.22 Exista 114.913 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221111-3
Pretul estimativ:
4.217.692,67 RON - 4.217.692,67 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă realizarea lucrărilor de reparaţii la pod situat pe DJ142 Târnăveni – Bălăuşeri, km 23+892. SOLUTIA PROIECTATA Lungime totală pod: 50.20 m (3 deschideri). Laţime totală suprastructură: 11,70 m, din care: Laţime carosabil: 7.80 m (2 x 3.90m); Trotuare: 2 x 1.70 m; Lisă parapet: 2 x 0.25 m. Pentru eliminarea defectelor constatate la podul de pe de DJ 142 km 23+892, peste râul Târnava Mică, ...
Obiectul contractului îl reprezintă realizarea lucrărilor de reparaţii la pod situat pe DJ142 Târnăveni – Bălăuşeri, km 23+892. SOLUTIA PROIECTATA Lungime totală pod: 50.20 m (3 deschideri). Laţime totală suprastructură: 11,70 m, din care: Laţime carosabil: 7.80 m (2 x 3.90m); Trotuare: 2 x 1.70 m; Lisă parapet: 2 x 0.25 m. Pentru eliminarea defectelor constatate la podul de pe de DJ 142 km 23+892, peste râul Târnava Mică, defecte menţionate şi în cadrul Expertizei Tehnice, se vor realiza următoarele lucrări: INFRASTRUCTURA Se demolează betonul degradat de pe elevaţia pilelor şi culeelor. Demolarea se va realiza după un contur geometric regulat ce va depăsi cu 15 cm zona de beton degradată. Demolarea betonului va depăsi armătura existentă cu 2 cm. Se întocmeşte un releveu şi imagini fotografice. Se sablează armăturile, până la luciu metalic, pe zonele unde betonul degradat a fost îndepărtat. Dacă este cazul se vor monta cupoane noi de armătură (acolo unde armatura sablată îşi micşorează diametrul cu peste 25%). Se pasivizează armăturile. Se execută stratul de mortar special cu întărire rapidă, pe zonele decopertate. Se închid fisurile de pe elevaţiile pilelor şi culeelor (unde este cazul se vor executa relevee şi imagini fotografice). Fiecare culee va fi adaptată la noua lăţime şi înălţime a suprastructurii. Astfel se vor executa lucrări de demolare parţială a zidurilor întoarse şi a zidului de gardă şi se va realiza consola pentru rezemarea dalelor de racordare precum şi consola de trotuar împreună cu lisa parapetului pe zidurile întoarse. Pe zona, din spatele culeei, ce va fi decopertată, se va executa o hidroizolaţie cu o soluţie pe baza de bitum. Se aplica, pe toată suprafaţa de beton aflată în contact cu mediul înconjurător, o vopsea anticorozivă. Înainte de aplicarea vopselei, toată suprafaţa va fi amorsată. SUPRASTRUCTURA Se relocă conducta de gaz suspendată de lisa din partea de aval a podului. După devierea circulaţiei pe jumatate din cale, se desface calea pe pod, se desface parapetul pietonal şi parapetul de siguranţă, şi se demolează consola trotuarului. Se demontează fâşiile cu goluri existente. Rezemarea suprastructurii se va realiza cu ajutorul a 27 de aparate de reazem tip 5F si 27 de aparate de reazem tip 6M. Se va executa noua suprastructură alcatuită din 18 grinzi prefabricate din beton precomprimat cu corzi aderente L = 12,0 m si 9 grinzi cu L = 14,0 m, h = 0,72 m, tip dublu "T". Se execute placa de suprabetonare din beton armat clasa C35/45. Solidarizarea placii de suprabetonare cu placa existentă se va realiza cu ajutorul conectorilor. Se aplică, pe toată suprafaţa de beton aflată în contact cu mediul înconjurător, o vopsea anticorozivă. Înainte de aplicarea vopselei, toată suprafaţa va fi amorsată. LA NIVELUL CĂII PE POD Se montează parapetul pietonal din oţel zincat. Se montează hidroizolaţia; Se execută stratul de protecţie al hidroizolaţiei format de beton asfaltic – BA8 - 3 cm grosime; Se montează bordurile pe pod şi se execută umplutura de trotuar din beton între lisa parapetului şi spatele bordurilor La faţa părţii carosabile se montează parapetul de siguranţă cu un nivel de protecţie H4b. Parapetul se prelungeşte 5 m în spatele zidului întors pe fiecare rampă. Se montează gurile de scurgere noi din fontă tip T1G1. Se execută îmbrăcămintea asfaltică pe pod alcătuită din două straturi de BAP 16– 4 + 4 cm. Se execută stratul de uzură pe trotuarele podului compus din mixtură asfaltică BA8 în grosime de 3 cm. Se montează dispozitivele de acoperire a rosturilor la rosturile de pe culei. Se execută cordoane de etanşare în lungul podului. Se execută marcajul rutier orizontal LA NIVELUL RACORDĂRII CU TERASAMENTELE Desfacerea sistemului rutier existent în spatele culeelor pe o lungime de 10m. Se verifică existenţa dalelor de racordare. Realizarea consolelor pentru rezemarea dalelor de racordare din beton armat. Refacerea hidroizolaţiei în spatele culeelor, cu soluţie pe bază de bitum, aplicată în două straturi. Se execută dalele de racordare cu lungimea de 6m. Se execută racordarea terasamentelor de pe rampele de acces la pod cu zona carosabilă a podului şi cu trotuarele. Se execută casiurile de descărcare. Scările de acces vor fi realizate din beton armat C35/45. Acestea vor fi prevăzute cu mâna curentă din otel zincat. Se completează umplutura la sferturi de con după care se execută un pereu din beton C35/45 în grosime de 10 cm dispus pe un strat de balast. Se execută marcajul rutier orizontal. LA NIVELUL ALBIEI Se va curăţa şi se calibrează albia acolo unde este necesar de vegetaţie şi gunoaie pe o lungime de 75 m amonte şi aval. Se completează local protecţia cu anrocamente existenţa a talvegului. Se profilează şi se protejează taluzul albiei cu saltele de gabioane cu înălţimea de 30 cm. Protecţia taluzului albiei minore cu saltele de gabioane se realizează pe o lungime de 25 ml amonte şi aval, precum şi în dreptul podului. Saltelele de gabioanele pot fi produse certificate de tip prefabricat. În cazul în care se vor executa din bare de armatură, acestea vor fi alcatuite din etrieri BST500 diametrul minim de 12 mm, protejat anticoroziv, dispuşi pe două rânduri la distanta de maxim 1,0 m. RELOCARE CONDUCTĂ DE DISTRIBUŢIE GAZE NATURALE Este necesară relocarea conductei de distribuţie gaze naturale de presiune redusă, de pe podul de la km 23+892 pe DJ142, peste râul Târnava Mică, deoarece lucrările aferente podului pentru modernizare constau din înlocuirea tuturor grinzilor, iar în această situaţie conducta trebuie relocată. Conducta din OL, cu diametru de Ø 6", pozată suprateran, pe o lungime de 52,0 m este suspendată momentan de lisa trotuarului, în partea aval a podului, fiind necesară relocarea ei deoarece podul urmează a fi reabilitat, demolându-se placa de suprabetonare împreună cu lisa parapetului fiind necesară şi înlocuirea grinzilor, conducta neputând să fie susţinută în timpul lucrărilor de reabilitare a podului. Conducta de presiune redusă, OL cu diametru Ø 6", va fi pozată suprateran pe o lungime de 56 m şi va fi montată pe o estacadă metalică cu o deschidere totală de 54,25 m, la o distanţă de 3 m în avalul podului. Cerinţele beneficiarului privind documentaţia AS BUILD. Documentaţia AS BUILD va fi predată la beneficiar într-un exemplar pe suport de hârtie şi un exemplar pe suport electronic şi va avea toate semnăturile/vizele conform legislaţiei în vigoare. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de: 9 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util. Potrivit prevederilor art.27 alin.(3) din HG nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit în anunţul de participare simplificat, secţiunea I.3 "Comunicări". Valoarea totală estimată a contractului este de 4.217.692,67 lei fără TVA, defalcată după cum urmează: • Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului în valoare de 35.000,00 lei fără TVA, cap. I din devizul general; • Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor - Drum acces în valoare de 413.699,55 lei fără TVA, cap.1.4. din devizul general. • Cheltuieli cu investiţia de bază în valoare de 3.692.763,12 lei fără TVA, Construcţii şi instalaţii, cap. IV din devizul general. • Organizare de şantier în valoare de 76.230,00 lei fără TVA, cap. 5.1 din devizul general , din care: - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier, în valoare de 69.300,00 lei fără TVA, cap. 5.1.1 din devizul general; - Cheltuieli conexe organizării şantierului, în valoare de 6.930,00 lei fără TVA, cap. 5.1.2 din devizul general. Conform prevederilor H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, cuantumul "Cheltuielilor diverse şi neprevăzute" a fost stabilit la valoarea de 828.292,54 lei fără TVA. Acestea nu se ofertează şi dacă va fi cazul, vor putea fi utilizate pe parcursul derulării contractului în conformitate cu legislaţia în domeniul achiziţiilor publice ce face referire la modificările contractuale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu