Se vor realiza lucrări de “Reparaţii, întreţinere, intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 398/11.09.2023. Aceste lucrări constau în: repararea/refacerea şarpantelor, a învelitorilor din ţiglă, a hidroizolaţiilor la acoperişurile terasă, repararea/înlocuirea jgheaburilor şi burlanelor, repa...
Se vor realiza lucrări de “Reparaţii, întreţinere, intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 398/11.09.2023. Aceste lucrări constau în: repararea/refacerea şarpantelor, a învelitorilor din ţiglă, a hidroizolaţiilor la acoperişurile terasă, repararea/înlocuirea jgheaburilor şi burlanelor, repararea şi ingienizarea interioară şi exterioară a clădirilor, înlocuirea integrală a tâmplăriei vechi care nu se mai poate repara (uşi şi ferestre), înlocuirea de tronsoane din reţelele de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, repararea/înlocuirea instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize defecte, repararea platformelor din jurul clădirilor, a trotuarelor de gardă, repararea peroanelor (înlocuirea prefabricatelor de beton armat, a placajelor şi/ sau a betonului asfaltic, a bordurilor, etc), repararea tunelurilor pietonale din incintele staţiilor de cale ferată (decolmatarea canalizării, refacarea finisajelor la pereţi şi tavane, zugrăveli, înlocuiri parţiale de pavaje, etc).
Durata acordului-cadru pentru fiecare lot în parte va fi de 36 luni.
Acordul se va încheia cu un număr maxim de 3 agenţi economici participanţi.
Valoarea totală estimată a acordului-cadru pentru Lotul 2 -zona Harghita-Mureş este cuprinsă între 1.890.000,00 lei fără TVA şi 3.000.000,00 lei fără TVA.
Durata unui contract subsecvent este de minim 6 luni – maxim 1 an, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru Lotul 2 -zona Harghita-Mureş.
Valoarea estimată a unui contract subsecvent pentru Lotul 2 -zona Harghita-Mureş (fără TVA): minim 630.000,00 lei – maxim 1.000.000 lei .
Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:
Cantităţi minime şi maxime pentru UN ACORD-CADRU:
• minim 3 - maxim 6 clădiri de călători reparate şi igienizate
• minim 3 - maxim 6 clădiri ale secţiilor / districtelor reparate şi igienizate
• minim 270 ml – maxim 300 ml înlocuirea tronsoanelor de ţevi deteriorate din reţelele de apă şi de canalizare din incintele staţiilor (în săpătură deschisă)
• minim 570 mp – maxim 600 mp reparare acoperişuri şarpante cu învelitori ţiglă ceramică
• minim 570 mp – maxim 600 mp reparare acoperişuri terasă cu membrane hidroizolante;
• minim 870 mp – maxim 900 mp reparare platforme,peroane
• lucrări de reparare a instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize, lucrări de remediere în caz de avarii (intervenţii accidentale), alte lucrări
Cantităţi minime şi maxime pentru UN CONTRACT SUBSECVENT:
• minim 1 - maxim 2 clădiri de călători reparate şi igienizate
• minim 1 - maxim 2 clădiri ale secţiilor / districtelor reparate şi igienizate
• minim 90 ml – maxim 100 ml înlocuirea tronsoanelor de ţevi deteriorate din reţelele de apă şi de canalizare din incintele staţiilor (în săpătură deschisă)
• minim 190 mp – maxim 200 mp reparare acoperişuri şarpante cu învelitori ţiglă ceramică
• minim 190 mp – maxim 200 mp reparare acoperişuri terasă cu membrane hidroizolante
• minim 290 mp – maxim 300 mp reparare platforme, peroane
• lucrări de reparare a instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize, lucrări de remediere în caz de avarii (intervenţii accidentale), alte lucrări
Cantităţile de lucrări pe capitole, aferente categoriilor de lucrări sunt stabilite prin Formularul nr. F3, cu respectarea cerinţelor prevăzute în Caietul de sarcini nr. 398/11.09.2023, postat in SEAP.
Cantităţile de resurse de materiale, consumurile de forţă de muncă, utilaje, transport, echipamente şi utilaje tehnologice necesare execuţiei lucrărilor sunt stabilite în formularele C6, C7, C8, C9.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.Se vor realiza lucrări de “Reparaţii, întreţinere, intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 398/11.09.2023. Aceste lucrări constau în: repararea/refacerea şarpantelor, a învelitorilor din ţiglă, a hidroizolaţiilor la acoperişurile terasă, repararea/înlocuirea jgheaburilor şi burlanelor, repararea şi ingienizarea interioară şi exterioară a clădirilor, înlocuirea integrală a tâmplăriei vechi care nu se mai poate repara (uşi şi ferestre), înlocuirea de tronsoane din reţelele de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, repararea/înlocuirea instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize defecte, repararea platformelor din jurul clădirilor, a trotuarelor de gardă, repararea peroanelor (înlocuirea prefabricatelor de beton armat, a placajelor şi/ sau a betonului asfaltic, a bordurilor, etc), repararea tunelurilor pietonale din incintele staţiilor de cale ferată (decolmatarea canalizării, refacarea finisajelor la pereţi şi tavane, zugrăveli, înlocuiri parţiale de pavaje, etc).
Durata acordului-cadru pentru fiecare lot în parte va fi de 36 luni.
Acordul se va încheia cu un număr maxim de 3 agenţi economici participanţi.
Valoarea totală estimată a acordului-cadru pentru Lot 1 - Zona Braşov-Covasna este cuprinsă între 1.890.000,00 lei fără TVA şi 3.000.000,00 lei fără TVA.
Durata unui contract subsecvent este de minim 6 luni – maxim 1 an, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru lotul 1- Zona Brasov-Covasna.
Valoarea estimată a unui contract subsecvent pentru Lotul 1 - Zona Brasov-Covasna (fără TVA): minim 630.000,00 lei – maxim 1.000.000 lei .
Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:
Cantităţi minime şi maxime pentru UN ACORD-CADRU:
• minim 3 - maxim 6 clădiri de călători reparate şi igienizate
• minim 3 - maxim 6 clădiri ale secţiilor / districtelor reparate şi igienizate
• minim 270 ml – maxim 300 ml înlocuirea tronsoanelor de ţevi deteriorate din reţelele de apă şi de canalizare din incintele staţiilor (în săpătură deschisă)
• minim 570 mp – maxim 600 mp reparare acoperişuri şarpante cu învelitori ţiglă ceramică
• minim 570 mp – maxim 600 mp reparare acoperişuri terasă cu membrane hidroizolante;
• minim 870 mp – maxim 900 mp reparare platforme,peroane
• lucrări de reparare a instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize, lucrări de remediere în caz de avarii (intervenţii accidentale), alte lucrări
Cantităţi minime şi maxime pentru UN CONTRACT SUBSECVENT:
• minim 1 - maxim 2 clădiri de călători reparate şi igienizate
• minim 1 - maxim 2 clădiri ale secţiilor / districtelor reparate şi igienizate
• minim 90 ml – maxim 100 ml înlocuirea tronsoanelor de ţevi deteriorate din reţelele de apă şi de canalizare din incintele staţiilor (în săpătură deschisă)
• minim 190 mp – maxim 200 mp reparare acoperişuri şarpante cu învelitori ţiglă ceramică
• minim 190 mp – maxim 200 mp reparare acoperişuri terasă cu membrane hidroizolante
• minim 290 mp – maxim 300 mp reparare platforme, peroane
• lucrări de reparare a instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize, lucrări de remediere în caz de avarii (intervenţii accidentale), alte lucrări
Cantităţile de lucrări pe capitole, aferente categoriilor de lucrări sunt stabilite prin Formularul nr. F3, cu respectarea cerinţelor prevăzute în Caietul de sarcini nr. 398/11.09.2023, postat in SEAP.
Cantităţile de resurse de materiale, consumurile de forţă de muncă, utilaje, transport, echipamente şi utilaje tehnologice necesare execuţiei lucrărilor sunt stabilite în formularele C6, C7, C8, C9.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.Se vor realiza lucrări de “Reparaţii, întreţinere, intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 398/11.09.2023. Aceste lucrări constau în: repararea/refacerea şarpantelor, a învelitorilor din ţiglă, a hidroizolaţiilor la acoperişurile terasă, repararea/înlocuirea jgheaburilor şi burlanelor, repararea şi ingienizarea interioară şi exterioară a clădirilor, înlocuirea integrală a tâmplăriei vechi care nu se mai poate repara (uşi şi ferestre), înlocuirea de tronsoane din reţelele de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, repararea/înlocuirea instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize defecte, repararea platformelor din jurul clădirilor, a trotuarelor de gardă, repararea peroanelor (înlocuirea prefabricatelor de beton armat, a placajelor şi/ sau a betonului asfaltic, a bordurilor, etc), repararea tunelurilor pietonale din incintele staţiilor de cale ferată (decolmatarea canalizării, refacarea finisajelor la pereţi şi tavane, zugrăveli, înlocuiri parţiale de pavaje, etc).
Durata acordului-cadru pentru fiecare lot în parte va fi de 36 luni.
Acordul se va încheia cu un număr maxim de 3 agenţi economici participanţi.
Valoarea totală estimată a acordului-cadru pentru Lotul 3 -zona Sibiu-Alba este cuprinsă între 1.890.000,00 lei fără TVA şi 3.000.000,00 lei fără TVA.
Durata unui contract subsecvent este de minim 6 luni – maxim 1 an, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru Lotul 3 -zona Sibiu-Alba.
Valoarea estimată a unui contract subsecvent pentru Lotul 3 -zona Sibiu-Alba (fără TVA): minim 630.000,00 lei – maxim 1.000.000 lei .
Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:
Cantităţi minime şi maxime pentru UN ACORD-CADRU:
• minim 3 - maxim 6 clădiri de călători reparate şi igienizate
• minim 3 - maxim 6 clădiri ale secţiilor / districtelor reparate şi igienizate
• minim 270 ml – maxim 300 ml înlocuirea tronsoanelor de ţevi deteriorate din reţelele de apă şi de canalizare din incintele staţiilor (în săpătură deschisă)
• minim 570 mp – maxim 600 mp reparare acoperişuri şarpante cu învelitori ţiglă ceramică
• minim 570 mp – maxim 600 mp reparare acoperişuri terasă cu membrane hidroizolante;
• minim 870 mp – maxim 900 mp reparare platforme,peroane
• lucrări de reparare a instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize, lucrări de remediere în caz de avarii (intervenţii accidentale), alte lucrări
Cantităţi minime şi maxime pentru UN CONTRACT SUBSECVENT:
• minim 1 - maxim 2 clădiri de călători reparate şi igienizate
• minim 1 - maxim 2 clădiri ale secţiilor / districtelor reparate şi igienizate
• minim 90 ml – maxim 100 ml înlocuirea tronsoanelor de ţevi deteriorate din reţelele de apă şi de canalizare din incintele staţiilor (în săpătură deschisă)
• minim 190 mp – maxim 200 mp reparare acoperişuri şarpante cu învelitori ţiglă ceramică
• minim 190 mp – maxim 200 mp reparare acoperişuri terasă cu membrane hidroizolante
• minim 290 mp – maxim 300 mp reparare platforme, peroane
• lucrări de reparare a instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize, lucrări de remediere în caz de avarii (intervenţii accidentale), alte lucrări
Cantităţile de lucrări pe capitole, aferente categoriilor de lucrări sunt stabilite prin Formularul nr. F3, cu respectarea cerinţelor prevăzute în Caietul de sarcini nr. 398/11.09.2023, postat in SEAP.
Cantităţile de resurse de materiale, consumurile de forţă de muncă, utilaje, transport, echipamente şi utilaje tehnologice necesare execuţiei lucrărilor sunt stabilite în formularele C6, C7, C8, C9.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.