Feedback
I.D.: 38412776

Reparaţii echipamente hidromecanice Staţii Pompare Ape Uzate, Staţii Tratare Ape Uzate şi Levigat, Gospodării de apă, Ministaţii de epurare, Foraje

Data publicarii
13.09.19 Exista 184.327 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50532100-4
Termenul limita pentru depunere:
20.09.19
Pretul estimativ:
100.000,00 RON - 100.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1102584.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile se vor realiza cu personal specializat şi echipamente specifice. Reparaţia unui echipament va avea următoarele etape: - Demontarea echipamentului din instalaţie este o operaţiune care se execută de către personalul CN APM Constanţa SA; - Verificarea şi stabilirea defecţiunilor echipamentului se va face către echipa ofertantului, sub supravegherea reprezentantului beneficiarului, în locaţiile CN APM Constanţa SA; ...
Serviciile se vor realiza cu personal specializat şi echipamente specifice. Reparaţia unui echipament va avea următoarele etape: - Demontarea echipamentului din instalaţie este o operaţiune care se execută de către personalul CN APM Constanţa SA; - Verificarea şi stabilirea defecţiunilor echipamentului se va face către echipa ofertantului, sub supravegherea reprezentantului beneficiarului, în locaţiile CN APM Constanţa SA; - Echipa mixtă ofertant-beneficiar va stabili tipurile de reparaţii necesare a fi executate, conform anexei nr.1 la caietul de sarcini. - Ofertantul va întocmi un deviz antecalcul pentru reparaţia care se va executa, conform procesului verbal de constatare. După aprobarea acestuia şi emiterea unei comenzi ferme de către beneficiar, acesta va transporta echipamentul necesar a fi reparat la sediul ofertantului. Reparaţiile echipamentelor se vor efectua în atelierele proprii ale ofertantului. Preţul aferent serviciilor prestate, va fi exprimat în lei, fără TVA. Preţul contractului este ferm pe toată durata contractului. Durata contractului: 24 luni. Garanţia de bună execuţie: 5% din valoarea contractului, fără TVA. Garanţia echipamentelor reparate va fi de minim 12 luni de la data recepţiei. Toate lucrările se vor executa cu respectarea Normelor de Securitate şi Sănătate a Muncii, a normelor de Protecţie a Mediului şi în sensul producerii oricăror Situaţii de urgenţă. Plata serviciilor prestate se va realiza în baza facturii şi a procesului verbal de recepţie semnat de reprezentanţii părţilor contractante fără obiecţiuni. Termen de scadenţă pentru plata facturii: 30 zile de la data emiterii acesteia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu