Reparaţiile planificate la nave reprezintă volumul minim necesar de revizii, verificări, etalonări sau după caz reparaţii parţiale sau capitale, efectuate sub supravegherea tehnică a inspectorilor societăţilor de clasificare, în speţă Autoritatea Navală Română (ANR).
După finalizarea acestor revizii şi reparaţii, o dată la cinci ani se emit certificate noi, valabile un ciclu de reclasificare, cu condiţia vizării anuale.
Pe...
Reparaţiile planificate la nave reprezintă volumul minim necesar de revizii, verificări, etalonări sau după caz reparaţii parţiale sau capitale, efectuate sub supravegherea tehnică a inspectorilor societăţilor de clasificare, în speţă Autoritatea Navală Română (ANR).
După finalizarea acestor revizii şi reparaţii, o dată la cinci ani se emit certificate noi, valabile un ciclu de reclasificare, cu condiţia vizării anuale.
Pe durata unui ciclu de cinci ani, se parcurg următoarele tipuri de reparaţii:
- revizia tehnică (RT)
- reparaţia curentă de gradul întâi (RC1)
- reparaţia curentă de gradul doi (RC2)
Reparaţiile planificate la nava Anghel Saligny corespund reparaţiei curente de gradul doi şi au ca scop reclasificarea navei şi emiterea noilor certificate ANR. Reparaţiile includ operaţiuni efectuate în doc/urcare pe cheu, de reparaţii mecanice şi electrice.
Durata contractului 12 luni. Termenul de prestare a serviciilor prezentului contract este de 22 zile lucrătoare.
Data intrării în reparaţii va fi stabilită de comun acord, în cel mult 10 zile lucrătoare după emiterea notificării de către achizitor.
În calculul termenelor de prestare a serviciilor nu se iau în considerare perioadele de timp necesare obţinerii certificatelor, avizelor, acordurilor şi/sau autorizaţiilor ANR necesare realizării obiectivului.