Feedback
I.D.: 72757617

Reparaţii curente la clădirea Europe Direct- Vaslui

Data publicarii
05.09.22 Exista 87.169 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45262600-7
Termenul limita pentru depunere:
05.10.22
Pretul estimativ:
42.016,80 RON - 42.016,80 RON
Documente participare:
  1. 003Clauze contractuale_Lucrari Europe Direct_Vaslui.doc
  2. 004Formulare_Lucrari Europe Direct_VASLUI.doc
  3. Caiet de sarcini Reparatii curente cladirea Europe Direct Vaslui-signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de lucrări ce urmează a fi atribuit, constă în execuţia lucrărilor pentru: "Reparaţii curente la clădirea Centrului Europe Direct Vaslui. DESCRIEREA LUCRARILOR .Amplasamentul: Obiectivul ce urmează a fi renovat se află în municipiul Vaslui, pe strada Mihail Kogălniceanu, Nr. 25, Carte Funciară nr. 74672-C1. Obiectul achiziţiei: Lucrări de reparaţii şi igienizare spaţii interioare, înlocuire tâmplărie ...
Obiectul contractului de lucrări ce urmează a fi atribuit, constă în execuţia lucrărilor pentru: "Reparaţii curente la clădirea Centrului Europe Direct Vaslui. DESCRIEREA LUCRARILOR .Amplasamentul: Obiectivul ce urmează a fi renovat se află în municipiul Vaslui, pe strada Mihail Kogălniceanu, Nr. 25, Carte Funciară nr. 74672-C1. Obiectul achiziţiei: Lucrări de reparaţii şi igienizare spaţii interioare, înlocuire tâmplărie interioară, înlocuire parchet. NOTĂ: Având în vedere şi ţinând cont, de obligaţiile ce decurg din respectarea dispoziţiilor Legii nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul cărora utilizatorii trebuie să asigure realizarea şi exploatarea unor construcţii de calitate corespunzătoare în scopul protejării personalului, a bunurilor instituţiei şi a mediului înconjurător, pentru buna funcţionare a activităţii, se impune ca imobilele să fie supuse unor lucrări de igienizare şi reparaţii curente. În urma studiului efectuat la faţa locului şi a studierii documentelor existente s-a constatat situaţia reală existentă pe teren şi s-au elaborat ipotezele de bază pentru selectarea soluţiilor tehnice posibile, adoptabile cu cele mai mici eforturi materiale şi financiare, corelate cu posibilităţile efective de realizare, pentru a obţine cele mai eficiente rezultate tehnico-economice, în vederea asigurării condiţiilor de confort pentru toţi utilizatorii, la nivelul cerinţelor normelor specifice actuale. .Lucrări propuse: A. Arhitectura -desfacere pardoseli; -reparaţii tencuieli interioare la pereti; -execuţie zugrăveli cu vopsea lavabilă la pereţi interiori; -execuţie strat suport pardoseli; -montare parchet; -montare uşi interioare; NOTĂ: Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari de instalatii electrice si de reparatii curente la Sectia Boli Infectioase 15.11.21
"Proiectare (PT+DDE) şi execuţie pentru obiectivul de investiţii: "Centrul de Asistenţă Medico - Socială Ghermăneşti" 26.08.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Cresterea eficientei energetice a imobilului "CSEI Elisabeta Polihroniade" Vaslui- Rest de executat 04.09.23
Lucrări de reparaţii curente si lucrări de punere în funcţiune a sist. de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentele depozitelor închise din mun. Bd, Hş şi or. Ng: Lot I - Lucrări de rep. pt. depozitele închise Bd, Hş şi or. Ng; Lot II - Lucrări privind punerea în funcţiune a sist. de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentele depozitelor din mun. Bd, Hş şi or. Ng 24.08.22
Lucrari de reparatii curente si lucrari de punere in functiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentul depozitelor inchise in municipiile Birlad, Husi si orasul Negresti. 04.05.22
Lucrari de reparatii curente si lucrari de punere in functiune a sistemelor de monitorizare a apelor subterane existente pe amplasamentul depozitelor inchise in municipiile Birlad, Husi si orasul Negresti. 04.05.22
Lucrari de reparatii la fatade Palat Administrativ- Vaslui 14.12.22
Lucrari de reparatii Etaj 1 si spatii comune Palat Administrativ- Vaslui 11.05.22