Străzile care urmează a fi asfaltate sunte încadrate în clasa tehnică IV, în cadrul reţelei de drumuri publice judeţene, comunale şi vicinale.
În prezent străzile din prezentul caiet de sarcini prezintă o îmbrăcăminte rutieră modernă (asfalt) aflată într-o stare avansată de degradare. Străzile au o lungime totală de 4031 m, se află în localitatea Moşniţa Nouă şi Moşniţa Veche şi sunt drumuri deschise unui trafic uşor si red...
Străzile care urmează a fi asfaltate sunte încadrate în clasa tehnică IV, în cadrul reţelei de drumuri publice judeţene, comunale şi vicinale.
În prezent străzile din prezentul caiet de sarcini prezintă o îmbrăcăminte rutieră modernă (asfalt) aflată într-o stare avansată de degradare. Străzile au o lungime totală de 4031 m, se află în localitatea Moşniţa Nouă şi Moşniţa Veche şi sunt drumuri deschise unui trafic uşor si redus.
Lucrărilor de reparaţii pentru îmbrăcăminţile asfaltice existente de pe amplasamentul studiat, prin aşternerea unui strat de uzură BA16 se va executa pe o suprafaţă de 16.514 mp şi constau în:
- Decaparea (frezarea) suprafeţelor stratului existent degradat şi realizarea unei suprafeţe regulate;
- Amorsarea suprafeţelor degradate, ce se va executa cu emulsie bituminoasă cationică cu rupere rapidă. Amorsarea se va face pe o suprafaţă curată şi uscată şi se realizează uniform;
- Aşternerea unu strat de mixtură BA16 pe o grosime de 6 cm, ce se va executa la temperaturi ale stratului suport şi temperatura exterioară de minimum 10 °C, pe o suprafaţa uscată;
- Aducerea la cotă a căminelor de canalizare.
Descrierea lucrarilor este disponibila în sectiunea Proiect Tehnic/caiet de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea totala a lucrarilor este 2.372.006,21 lei fara TVA
Termenul de executie a lucrarilor este de maxim 6 luni de la data trimiterii de catre achizitior a ordinului de incepere a lucrarilor.
Perioada de garantie acordata lucrarilor: 36 luni.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 9 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, entitatea contractanta raspunzand in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul- limită stabilit
Clauză suspensivă: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 5 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 5 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.
De retinut ca la data prezenta se afla in derulare atat negocieri pentru obtinerea unui credit bancar, cat si solutii pentru finantarea din bugetul local a lucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire.