Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea de servicii de Proiectare şi de Execuţie lucrări de renovare a etajului 1 al Clădirii Administrative, respectiv reparaţii, compartimentări, zugrăveli, instalaţii electrice, şi mobilier specific conform catalog Schengen; amenajare spaţiu pentru arhivă la demisol; realizarea unei copertine din Policarbonat pe structură metalică uşoară în partea de vest a clădirii administrative
Cont...
Obiectul achiziţiei îl constituie prestarea de servicii de Proiectare şi de Execuţie lucrări de renovare a etajului 1 al Clădirii Administrative, respectiv reparaţii, compartimentări, zugrăveli, instalaţii electrice, şi mobilier specific conform catalog Schengen; amenajare spaţiu pentru arhivă la demisol; realizarea unei copertine din Policarbonat pe structură metalică uşoară în partea de vest a clădirii administrative
Contractul se va derula după cum urmează:
a) Realizare Expertiză tehnică conform Hotărârii nr. 907/2016 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, stabilirea stării tehnice actuale a construcţiei din punct de vedere al siguranţei în exploatare şi măsurile care sunt necesare pentru asigurarea rezistenţei şi stabilităţii conform Normativului P 100 actualizat şi a altor norme şi normative care reglementează exigenţele de calitate în construcţii; determinarea stării clădirii din punct de vedere al siguranţei la incendiu; determinarea gradului de uzură al componentelor principale ale clădirii: finisaje, tâmplărie, pereţi, instalaţii etc; justificarea propunerilor de intervenţii.
b) Întocmirea documentaţiei DALI „Modernizare Etaj 1 – corp administrativ – conform catalog Schengen” va respecta conţinutul cadru al DALI conform Hotărârii nr. 907/2016 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, ANEXA 5, DOCUMENTAŢIE DE AVIZARE a lucrărilor de intervenţii iar devizul general va fi structurat conform ANEXA 6- METODOLOGIE privind elaborarea devizului general.
c) Servicii de proiectare – fazele PT + CS + DTAC + DDE, documentaţie pentru obţinere avize, acorduri etc.
d) Întocmirea Scenariului de securitate la incendiu conform Ordinului nr. 129 / 2016 M.A.I. al întregii clădiri P + 1;
e) releveu pentru întreaga clădire administrativă.
f) Execuţie lucrări de reparaţii, compartimentări, zugrăveli, instalaţii electrice şi sanitare la clădire administrativă etaj superior +mobilier specific conform catalog Schengen, amenajare spaţiu pentru arhivă la demisol şi realizarea unei copertine din Policarbonat pe structură metalică uşoară în partea de vest a clădirii administrative;
g) Obţinere aviz ISU al scenariului de securitate la incendiu al întregii clădiri P + 1
(Conform Contract si Caiet de sarcini atasat)