Documentaţiile pe care prestatorul le va realiza şi serviciile pe care le va presta, dar fără a se limita la acestea, sunt descrise, ca cerinţe minimale, în cele ce urmează:
1. Expertiză tehnică; 2. Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI): Elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) şi întocmirea devizului general şi a devizelor pe obiect, care trebuie sa respecte conţinutul cad...
Documentaţiile pe care prestatorul le va realiza şi serviciile pe care le va presta, dar fără a se limita la acestea, sunt descrise, ca cerinţe minimale, în cele ce urmează:
1. Expertiză tehnică; 2. Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI): Elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) şi întocmirea devizului general şi a devizelor pe obiect, care trebuie sa respecte conţinutul cadru in conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Auditul energetic; 4. Studiu geotehnic; 5. Documentaţia pentru obţinerea Certificatului de Urbanism; 6. Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C.):
i. elaborarea documentaţiei pentru obţinerea avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor solicitate de organismele autorizate, chiar dacă acestea nu au fost menţionate în Certificatul de urbanism ca fiind necesare, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, cu respectarea tuturor reglementărilor tehnice şi normativelor specifice
ii. elaborarea documentaţiilor necesare solicitate prin Certificatul de urbanism, în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi realizarea tuturor demersurilor pentru obţinerea respectivelor avize, acorduri şi autorizaţii
iii. elaborarea documentaţiilor cu respectarea prevederilor Certificatului de Urbanism, a documentaţiilor de urbanism aprobate (PUG, PUZ, PUD – indicatori urbanistici aprobaţi: POT şi CUT) precum şi a condiţiilor menţionate în avizele şi acordurile obţinute
iv. elaborarea documentaţiilor cu respectarea prevederilor Legii 50/1991 republicată, şi ale HG 907/2016 în elaborarea documentaţiei pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire
v. elaborarea documentaţiilor cu luarea în considerare a completărilor şi observaţiilor solicitate de avizatori
7. Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.),:
i. elaborarea proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor cuprinzând descrierea tuturor lucrărilor provizorii pregătitoare şi necesare în vederea asigurării tehnologiei de execuţie a investiţiei, atât pe terenul aferent investiţiei, cât şi pe spaţiile ocupate temporar în afara acestuia, inclusiv cele de pe domeniul public.
ii. elaborarea proiectului de organizare cu respectarea prevederilor Legii nr. 50/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale HG 907/2016 în elaborarea documentaţiei tehnice pentru organizarea de şantier.
8. Proiect Tehnic de execuţie: i. elaborarea Proiectului tehnic de execuţie conţinând părţi scrise şi părţi desenate, în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale HG 907/2016, precum şi cu toate reglementările tehnice incidente
ii. ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorului/verificatorilor indicaţi de către AC dacă este cazul.
9. Notă de încadrare în standardele de cost: Elaborarea Notei de încadrare în standardele de cost. Pentru lucrările la care nu exista standard de cost proiectantul va prezenta documente justificative care au stat la baza stabilirii costului aferent
10. Documentaţia de licitaţie pentru execuţia de lucrări: Realizarea documentaţiei de licitaţie pentru execuţia de lucrări
11. Asistenţă Tehnică pe Perioada de Execuţia a Lucrărilor: Acordarea asistenţei tehnice atât în timpul execuţiei, cât şi în perioada de garanţie până la recepţia finală a lucrărilor pentru asigurarea execuţiei lucrărilor atât din punct de vedere calitativ cât şi cantitativ, prin:
i. Propunerea de modalităţi de rezolvare a eventualelor neconformităţi apărute pe toată perioada de derulare a execuţiei.
ii. Răspunsul la solicitările Autorităţii Contractante cu privire la orice sesizare în legătură cu neconformităţile şi/sau neconcordanţele constatate în proiect în vederea soluţionării acestora, ori de câte ori este necesar, pentru asigurarea conformităţii proiectului şi atingerea nivelului de calitate stabilit.
iii. Soluţionarea neconformităţilor, defectelor şi neconcordanţelor apărute în fazele de execuţie, prin oferirea de soluţii tehnice, cu acordul AC;
iv. Urmărirea pe şantier a utilizării în execuţie a materialelor din proiect.
v. Participarea la întâlnirile AC cu una, mai multe sau toate părţile implicate în derularea contractului de execuţie de lucrări, respectiv cu Dirigintele de şantier, Inspectoratul de Stat în Construcţii etc.
vi. Răspunsul la notificările emise de către Dirigintele de şantier, conform obligaţiilor ce îi revin acestuia din urmă, referitoare la apariţia unei situaţii neprevăzute.
vii. Realizarea modificărilor aduse, din motive obiective, Proiectului, Caietelor de sarcini sau Listelor de cantităţi, sub forma de Dispoziţie de şantier, numai în condiţiile Contractului şi cu respectarea prevederilor legislaţiei în domeniul AP şi legislaţiei calităţii în construcţii.