Obiectul contractului îl constituie achiziţia de lucrări cu proiectare inclusă, pentru întocmirea documentaţiilor tehnice (PT şi DTAC), obţinerea avizelor necesare, în vederea obţinerii autorizaţiei de construire pentru execuţia lucrărilor de Reparaţii capitale şarpantă şi învelitoare Palat Administrativ şi lucrări de finisaje exterioare la Corp E (turn), clădire proprietate a judeţului Maramureş, după cum urmează:
a. În et...
Obiectul contractului îl constituie achiziţia de lucrări cu proiectare inclusă, pentru întocmirea documentaţiilor tehnice (PT şi DTAC), obţinerea avizelor necesare, în vederea obţinerii autorizaţiei de construire pentru execuţia lucrărilor de Reparaţii capitale şarpantă şi învelitoare Palat Administrativ şi lucrări de finisaje exterioare la Corp E (turn), clădire proprietate a judeţului Maramureş, după cum urmează:
a. În etapa de proiectare
- Întocmirea docum tehnice necesară pentru execuţia lucrărilor la obiectivul de investiţii.
- Întocmirea docum tehnice şi obţinerea în numele AC a autorizaţiei de construire conform Certif de Urb nr. 936/01.07.2019.
- Întocmirea docume şi obţinerea în numele AC a avizelor solicitate prin Certif de Urb nr. 936/01.07.2019.
- Organiz şi coordonarea întregii activităţi de proiectare necesare realizării documentaţiei tehnice, la toate specialităţile implicate, scop în care va constitui o echipă de proiectare completă, alcătuită din specialişti cu experienţă în domeniul proiectării de construcţii civile.
- Asigurarea coordonării tehnice a Subcontractorilor (dacă este cazul) şi integrarea în proiect a documentaţiilor elaborate de aceştia. La întocmirea documentaţiei tehnice în vederea realizării lucrărilor de reparaţii se va ţine cont de observaţiile Comisiei de Arhitectură şi Estetică Urbană a Municipiului Baia Mare şi anume:
- Se va folosi învelitoare din tablă dublu fălţuită, vopsită în câmp electrostatic (gri-antracit) pentru zonele invizibile de la nivelul solului.
- Faţadele se vor repara cu materiale folosite iniţial.
b. Asistenţa tehnică din partea proiectantului
Proiectantul va asigura serviciile de asistenţă tehnică, altele decât cele regăsite în obligaţiile proiectantului din Legea nr. 10/1995 cu modificările si completările ulterioare, aşa cum sunt definite în documentaţie pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor şi dacă situaţia o va impune şi în perioada de garanţie a acestora.
Proiectantul are obligaţia de a participa la toate întâlnirile organizate pe obiectiv, la ora şi data stabilite anterior; participarea la întâlnirile de management va fi obligatorie pentru reprezentanţii desemnaţi ai proiectantului, pentru toate specialităţile la care au fost solicitate modificări de soluţii tehnice, identificate probleme tehnice şi la care sunt necesare clarificări, instruiri, elaborare documentaţii tehnice, etc. Proiectantul are obligaţia asigurării prezentei reprezentanţilor săi în şantier/sediul beneficiarului, la solicitarea reprezentanţilor beneficiarului (diriginţi de şantier) ori de cate ori situaţia o impune şi ori de cate ori primeşte o solicitare scrisă sau sub orice altă formă de comunicare.
Alte obligaţii:
- furnizarea unor opinii experte cu privire la toate aspectele tehnice legate de posibilele modificări asupra documentaţiei tehnico-economice cauzate de actualizarea/ modificarea legislaţiei, normelor si standardelor tehnice in vigoare;
- întocmirea Notelor de Comanda Suplimentare /Notelor de Renunţare;
- consilierea beneficiarului cu privire la toate aspectele legate de rezolvarea sesizărilor venite pe perioada derulării lucrărilor de execuţie;
- va propune soluţii de remediere în cazul dezastrelor sau accidentelor datorate fenomenelor naturale, acţiunilor umane sau activităţii tehnologice, etc.;
- elaborarea documentaţiilor tehnico-economice complete (dispoziţii de şantier vizate de specialiştii verificatori de proiecte, clarificări oficiale si orice alte documente necesare continuării lucrărilor de execuţie si orice documente solicitate de către reprezentantul beneficiarului), pentru toate categoriile de lucrări in termen de maxim 10 zile de la data solicitării de către reprezentanţii beneficiarului;
- prezentarea documentaţiilor tehnico-economice complete în 2 exemplare tipărite, 1 exemplar electronic format editabil şi 1 exemplar format needitabil;
- asigurarea expertizelor tehnice pentru cazurile în care situaţia o impune.
Predarea documentelor solicitate prin prezenta documentaţie, elaborată de către executant în timpul şi după finalizarea activităţilor contractului (dacă este cazul), sub orice forma, este şi va rămâne in proprietatea beneficiarului. Proiectantul nu poate folosi sau dispune de această documentaţie fără acordul scris prealabil al beneficiarului.
Documentaţiile se vor întocmi respectând prevederile legislaţiei specifice din domeniul construcţiilor civile şi al instalaţiilor pentru construcţii, amenajarea teritoriului şi urbanismului, normative, specificaţii tehnice, ghiduri, metodologii privind legalitatea executării lucrărilor de construcţii şi calitatea acestora, în vigoare la data întocmirii proiectului tehnic. La elaborarea proiectului tehnic se vor respecta condiţiile impuse prin avizele şi acordurile de principiu.
Notă:
- Sarcinile descrise nu înlocuiesc obligaţiile contractuale;
- Prin semnarea contractului de lucrări, Executantul este direct împuternicit să depună şi să ridice în numele Autorităţii contractante toate avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism nr. 936/01.07.2019 şi Autorizaţia de construire.
c. În etapa de execuţie a lucrărilor şi în perioada de garanţie
- să asigure aprovizionarea cu materialele la standardele şi performanţele conform proiectului tehnic şi al caietelor de sarcini;
- să asigure dotarea tehnică privind asigurarea cu resursele umane, materiale, instalaţiile, echipamentele sau altele asemenea, necesare realizării obiectivului contractat;
- să organizeze şi să coordoneze activitatea de execuţie a lucrărilor pe specialităţile necesare, constituind în acest scop o echipă de lucru completă, alcătuită din specialişti cu experienţă în domeniul construcţiilor civile industriale şi agricole;
- în cazul în care este necesară încheierea de contracte de subantrepriza cu firme specializate, clauzele şi termenele vor fi în concordanţă cu cele ale contractului cu Consiliul judeţean Maramureş. Executantul va asigura coordonarea tehnică a Subcontractanţilor;
- pe perioada de garanţie, acesta va acorda suport şi asistenţă tehnică şi va remedia, pe cheltuiala proprie, la cererea achizitorului şi în termenul indicat de acesta, orice deficienţă în execuţia şi punerea în operă a materialelor care fac obiectul prezentului Caiet de sarcini, cauzată de neîndeplinirea obligaţiilor sale contractuale.
Timpul maxim de răspuns la orice sesizare care necesită intervenţia Executantului în perioada de garanţie, va fi de maxim 3 ore de la momentul solicitării.
Notă: Sarcinile descrise nu înlocuiesc obligaţiile contractuale