Contract de servicii de ,,Reparaţii şi întreţinere parc auto Municipiul Târgu Mureş - 2 loturi" ,pentru Direcţiile /Serviciile din subordine, respectiv Administraţia Serelor, Parcurilor şi Zonelor Verzi; SPCLEP; ACASM; Administraţia Grădinii Zoologice; Serviciul Logistică; Direcţia Şcoli; Poliţia Locală; Serviciul Voluntar pentru Situaţii de urgenţă; Administraţia Domeniului Public; Administraţia Creşelor, Serviciul Public ...
Contract de servicii de ,,Reparaţii şi întreţinere parc auto Municipiul Târgu Mureş - 2 loturi" ,pentru Direcţiile /Serviciile din subordine, respectiv Administraţia Serelor, Parcurilor şi Zonelor Verzi; SPCLEP; ACASM; Administraţia Grădinii Zoologice; Serviciul Logistică; Direcţia Şcoli; Poliţia Locală; Serviciul Voluntar pentru Situaţii de urgenţă; Administraţia Domeniului Public; Administraţia Creşelor, Serviciul Public de Utilităţi Municipale, având valoarea totală a achiziţiei în sumă de - 482.399,82 lei fără TVA, din care :
1. Lot 1- Reparaţii şi întreţinere autoturisme şi autoutilitare - valoare estimată 437.021,66 lei, fără TVA, din care : valoare estimată manoperă: 238.521,66 lei fără TVA + provizion pentru piese de schimb (sumă fixă) : 198.500 lei fără TVA.
2. Lot 2 - Reparaţii şi întreţinere camioane, autospeciale, tractoare şi remorci - 45.378,16 lei, fără TVA, din care : valoare
estimată manoperă: 15.966,39 lei fără TVA + provizion pentru piese de schimb (sumă fixă): 29.411,77 lei fără TVA.
Valoarea provizioanele pentru piese de schimb, pentru fiecare din cele 2 loturi, este dată de constrângerile bugetare referitoare la acest capitol de cheltuieli.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări este 10 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor ; iar termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări / informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.