Se vor realiza lucrări de “Reparaţii, întreţinere, intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 398/11.09.2023. Aceste lucrări constau în: repararea/refacerea şarpantelor, a învelitorilor din ţiglă, a hidroizolaţiilor la acoperişurile terasă, repararea/înlocuirea jgheaburilor şi burlanelor, repa...
Se vor realiza lucrări de “Reparaţii, întreţinere, intervenţii accidentale la construcţiile şi instalaţiile aferente de pe raza Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov" în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 398/11.09.2023. Aceste lucrări constau în: repararea/refacerea şarpantelor, a învelitorilor din ţiglă, a hidroizolaţiilor la acoperişurile terasă, repararea/înlocuirea jgheaburilor şi burlanelor, repararea şi ingienizarea interioară şi exterioară a clădirilor, înlocuirea integrală a tâmplăriei vechi care nu se mai poate repara (uşi şi ferestre), înlocuirea de tronsoane din reţelele de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, repararea/înlocuirea instalaţiilor sanitare, electrice de iluminat şi prize defecte, repararea platformelor din jurul clădirilor, a trotuarelor de gardă, repararea peroanelor (înlocuirea prefabricatelor de beton armat, a placajelor şi/ sau a betonului asfaltic, a bordurilor, etc), repararea tunelurilor pietonale din incintele staţiilor de cale ferată (decolmatarea canalizării, refacarea finisajelor la pereţi şi tavane, zugrăveli, înlocuiri parţiale de pavaje, etc).
1. Durata acordului-cadru pentru fiecare lot în parte va fi de 3 ani.
2. Acordul se va încheia cu un număr maxim de 3 agenţi economici participanţi
3. Valoarea totală estimată a acordurilor-cadru (Lot 1 - Zona Braşov-Covasna + Lot 2 - Zona Harghita-Mureş + Lot 3 - Zona Sibiu-Alba): minim 5.670.000 lei fără TVA – maxim 9.000.000 lei fără TVA
Valoarea estimată a acordurilor-cadru defalcată pe fiecare lot în parte: (Lot 1 - Zona Braşov-Covasna/ Lot 2 - Zona Harghita-Mureş/ Lot 3 - Zona Sibiu-Alba) este curprinsă între minim 1.890.000 lei fără TVA – maxim 3.000.000 lei fără TVA;
4. Frecvenţa şi valoarea contractelor subsecvente care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc):
Lotul 1 -zona Braşov -Covasna:Durata unui contract subsecvent este de minim 6 luni – maxim 1 an, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru lotul 1- Zona Brasov-Covasna
Lotul 2 -zona Harghita-Mureş:Durata unui contract subsecvent este de minim 6 luni – maxim 1 an, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru lotul 2- Zona Harghita-Mures
Lotul 3 -zona Sibiu-Alba: Durata unui contract subsecvent este de minim 6 luni – maxim 1 an, de la data emiterii ordinului de începere a contractului emis de către achizitor, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului din cauza întreruperii execuţiei lucrărilor pe perioadele cu timp nefavorabil execuţiei lucrărilor, fără suplimentarea valorii contractului pentru lotul 3- Zona Sibiu-Alba
Valoarea estimată a unui contract subsecvent pentru fiecare lot în parte: minim 630.000,00 lei – maxim 1.000.000 lei .
5. Cantităţile minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru - se regăsesc în ANEXA 1 la Fişa de date.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 10-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.