Feedback
I.D.: 30919516

Reparaţie planificată RP la vagoane de uz administrativ- 2 loturi SRCF Craiova

Data publicarii
25.09.18 Exista 174.064 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50222000-7
Pretul estimativ:
135.900,00 RON - 135.900,00 RON
72.600,00 RON - 72.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţia : Reparaţie planificată RP la vagoane de uz administrativ lot I: Reparaţie planificata la partea de siguranta circulatiei (aparat rulare si instalatie franare) cu vopsire integrala vagon, la un numar de 3 vagoane de uz administrativ serie Uwtsae. lot II: Reparaţie planificata la partea de siguranta circulatiei (aparat rulare si instalatie franare) cu vopsire integrala vagon, la...
Obiectul contractului îl constituie achiziţia : Reparaţie planificată RP la vagoane de uz administrativ lot I: Reparaţie planificata la partea de siguranta circulatiei (aparat rulare si instalatie franare) cu vopsire integrala vagon, la un numar de 3 vagoane de uz administrativ serie Uwtsae. lot II: Reparaţie planificata la partea de siguranta circulatiei (aparat rulare si instalatie franare) cu vopsire integrala vagon, la un numar de 7 vagoane de uz administrativ provenite din vagoane de marfa, astfel: seria Uwaff - 2 vagoane; seriile Gbgs, Gbs, Rgs, Uy si Ks - cate un vagon din fiecare serie. Reparatia presupune si lucrarea de modificare frana din frana HIK in frana KE la vagonul serie UY, precum si completarea pieselor lipsa specificate la pct.8 din caietul de sarcini. Valoarea estimată totala a achiziţiei este de : 208.500 lei fără TVA Valoare estimata lot I: 72.600 lei fara TVA Valoare estimata lot II: 135.900 lei fara TVA Se vor avea în vedere prevederile caietului de sarcini nr. 22/5/176/07.08.2018 si anexa. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi concret tuturor solitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 10-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu art. 29 alin. 3 din HG 394/2016, EC va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul mentionat anterior.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu