Durata executării contractului in luni: 6 luni pentru executarea lucrării conform cerinţelor tehnice din Proiectul 90/2022- AB06/2022, perioadă care începe după semnarea contractului de lucrări de ambele părţi, predarea de către autoritatea contractantă a amplasamentului către Executant, de la data specificată în Ordinul de începere a lucrărilor, emis în maxim 3 zile de la data transmiterii dovezii de constituire a garanţ...
Durata executării contractului in luni: 6 luni pentru executarea lucrării conform cerinţelor tehnice din Proiectul 90/2022- AB06/2022, perioadă care începe după semnarea contractului de lucrări de ambele părţi, predarea de către autoritatea contractantă a amplasamentului către Executant, de la data specificată în Ordinul de începere a lucrărilor, emis în maxim 3 zile de la data transmiterii dovezii de constituire a garanţiei de bună execuţie de către Executant.
Executarea lucrării se va face în conformitate cu Graficul de execuţie a lucrărilor propus de ofertantul câştigător, cu încadrarea în termenul de execuţie de 6 luni stabilit prin proiectul tehnic, grafic care va fi parte integrantă a contractului. Acest grafic de realizare a contractului va cuprinde durata, succesiunea activităţilor şi inter-relaţionarea acestora, identificarea punctelor cheie de control, a resurselor alocate pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului, prin raportare la metodologia de executare a lucrărilor. Din acest grafic de execuţie întocmit conform menţiunilor de mai sus trebuie să rezulte că termenul de execuţie asumat de către executantul lucrării poate fi respectat cu parcurgerea etapelor/activităţilor solicitate prin normele aplicabile obiectului contractului.
Riscurile care pot să apară în derularea contractului de achiziţie publică aşa cum au fost menţionate la clauza 28, pct. 28.1 din Modelul de contract, vor fi gestionate în conformitate cu prevederile legale, respectiv cu cele ale clauzelor 15, 18, 29 sau 33 din Modelul de contract întocmit de autoritatea contractantă, prin analiza procesului de executare a lucrărilor, conform centralizatoarelor de lucrări, pentru a constata dacă prevederile contractuale au fost îndeplinite la valoarea preconizată/în modalitatea asumată. Conform prevederilor art. 22, lit. d) din Legea 10/1995 republicată, autoritatea contractantă va angaja un diriginte de şantier pentru asigurarea verificării execuţiei lucrărilor de construcţii cu respectarea proiectului tehnic şi a normelor legale aplicabile.