Feedback
I.D.: 97259487

Reparaţie capitală la instalaţia interioară de încălzire centrală la clădirea Curţii de Apel Alba Iulia , cod CPV 45300000-0

Data publicarii
16.05.24 Exista 41.425 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45300000-0
Pretul estimativ:
4.113.267,19 RON - 4.113.267,19 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Durata executării contractului in luni: 6 luni pentru executarea lucrării conform cerinţelor tehnice din Proiectul 90/2022- AB06/2022, perioadă care începe după semnarea contractului de lucrări de ambele părţi, predarea de către autoritatea contractantă a amplasamentului către Executant, de la data specificată în Ordinul de începere a lucrărilor, emis în maxim 3 zile de la data transmiterii dovezii de constituire a garanţ...
Durata executării contractului in luni: 6 luni pentru executarea lucrării conform cerinţelor tehnice din Proiectul 90/2022- AB06/2022, perioadă care începe după semnarea contractului de lucrări de ambele părţi, predarea de către autoritatea contractantă a amplasamentului către Executant, de la data specificată în Ordinul de începere a lucrărilor, emis în maxim 3 zile de la data transmiterii dovezii de constituire a garanţiei de bună execuţie de către Executant. Executarea lucrării se va face în conformitate cu Graficul de execuţie a lucrărilor propus de ofertantul câştigător, cu încadrarea în termenul de execuţie de 6 luni stabilit prin proiectul tehnic, grafic care va fi parte integrantă a contractului. Acest grafic de realizare a contractului va cuprinde durata, succesiunea activităţilor şi inter-relaţionarea acestora, identificarea punctelor cheie de control, a resurselor alocate pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului, prin raportare la metodologia de executare a lucrărilor. Din acest grafic de execuţie întocmit conform menţiunilor de mai sus trebuie să rezulte că termenul de execuţie asumat de către executantul lucrării poate fi respectat cu parcurgerea etapelor/activităţilor solicitate prin normele aplicabile obiectului contractului. Riscurile care pot să apară în derularea contractului de achiziţie publică aşa cum au fost menţionate la clauza 28, pct. 28.1 din Modelul de contract, vor fi gestionate în conformitate cu prevederile legale, respectiv cu cele ale clauzelor 15, 18, 29 sau 33 din Modelul de contract întocmit de autoritatea contractantă, prin analiza procesului de executare a lucrărilor, conform centralizatoarelor de lucrări, pentru a constata dacă prevederile contractuale au fost îndeplinite la valoarea preconizată/în modalitatea asumată. Conform prevederilor art. 22, lit. d) din Legea 10/1995 republicată, autoritatea contractantă va angaja un diriginte de şantier pentru asigurarea verificării execuţiei lucrărilor de construcţii cu respectarea proiectului tehnic şi a normelor legale aplicabile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Reparaţie capitală la instalaţia interioară de încălzire centrală la clădirea Curţii de Apel Alba Iulia , cod CPV 45300000-0 25.03.24
Achizitie servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţii "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor” in comuna Metes, localitatea Ampoita, jud Alba. 06.06.18
Proiectare si execuţie LUCRARI pentru obiectivul de investitie “ Renovarea energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale din Municipiul Blaj. Proiect nr C5-A3.1-130 19.04.23
PROIECTARE SI EXECUŢIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE “ RENOVARE ENERGETICA A CLADIRII PUBLICE SITUATA IN MUNICIPIUL BLAJ, STR. POET ANDREI MURESANU NR. 16 PROIECT NR C5-B2.1.A-1532 02.08.23
Proiectare si execuţie LUCRARI pentru obiectivul de investitie “ RENOVARE ENERGETICA A CLADIRII PUBLICE SITUATA IN MUNICIPIUL BLAJ, BULEVARDUL REPUBLICII NR 48, C5-B2.1.a-1579 26.07.23
Proiectare si execuţie LUCRARI pentru obiectivul de investitie “ RENOVARE ENERGETICA A CLADIRII PUBLICE SITUATE IN MUNICIPIUL BLAJ, STR. REPUBLICII NR. 2 Proiect nr C5-B2.1.a-1573“ 28.07.23
Lucrări de conservare-restaurare "Casa Parohială Greco-Catolică şi anexe nr. 137, Comuna Roşia Montană" 06.05.21
PROIECTARE SI EXECUŢIE “RETEA DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN SATELE DRASOV SI CUNTA, COMUNA SPRING, JUDETUL ALBA “ 17.07.18
ACHIZITIE SERVICII DE PROIECTARE PENTRU INTOCMIRE PT+DE,AT DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE,INCLUSIV ECHIPAMENTE CU MONTAJ SI MONTAJ AFERENT PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE “EXTINDERE, REABILITARE SI DOTARE CRESA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BLAJ” 15.10.19
ACHIZITIE SERVICII DE PROIECTARE PENTRU INTOCMIRE PT+DE,AT DIN PARTEA PROIECTANTULUI SI EXECUTIE LUCRARI DE CONSTRUCTIE,INCLUSIV ECHIPAMENTE CU MONTAJ SI MONTAJ AFERENT PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE “EXTINDERE, REABILITARE SI DOTARE CRESA LA NIVELUL MUNICIPIULUI BLAJ” 10.09.19