Toate cerintele descrise in caiet de sarcini sunt obligatorii, ofertantii trebuie sa prezinte in detaliu modul in care solutia propusa indeplineste toate cerintele din prezentul Caiet de sarcini si a tuturor anexelor incarcarte in SEAP.
Contractul presupune realizarea tuturor categoriilor de lucrari specifice proiectului Renovarea integrata a sediului administrativ – serviciul salubrizare, comuna lumina, jud. Constanta. Ca...
Toate cerintele descrise in caiet de sarcini sunt obligatorii, ofertantii trebuie sa prezinte in detaliu modul in care solutia propusa indeplineste toate cerintele din prezentul Caiet de sarcini si a tuturor anexelor incarcarte in SEAP.
Contractul presupune realizarea tuturor categoriilor de lucrari specifice proiectului Renovarea integrata a sediului administrativ – serviciul salubrizare, comuna lumina, jud. Constanta. Care vizeaza o suprafata desfasurata de 305mp.
Atribuirea contract de executie lucrari in cadrul proiectului, din punct de vedere structural va urmarii realizarea urmatoarelor:
- Eficientizarea consumului de energie termica si electrica pentru imobilul supus proiectarii inclusiv asigurarea masurilor de cogenerare;
- Schimbarea in totalitate a sarpantei si a invelitorii si asigurarea unui confort termic al cladirii/imobilului;
- Asigurarea consolidarii imobilului si incadrarea in clasa de risc RS IV;
- Inlocuirea integrala a tamplariei exterioare cu tamplarie din pvc cu bariera termica;
- Reabilitarea instalatiilor electrice, sanitare, termice;
- Crearea unor spatii noi prin recompatimentarea spatiilor interioare;
- Refacerea finisajelor interioare;
- Refacerea trotuarului de garda pe tot perimetrul cladirii pentru a indeparta apele meteorice de fundatii.
Investiţia propusă se realizează pe Terenul unde este edificat imobilul din str. MORI, nr.79G, Localitatea Lumina, Judetul Constanta, nr cadastral 106714. Conform documentatiei cadastrale terenul are o suprafata de 1047 mp.
Imobilul existent este evidentiat printr-un regim de inaltime parter cu inaltime la streasina de 3,10m si a fost realizat in anul 1960, din zidarie portanta de caramida tesuta la intersectii. Grosimea zidariei este de 30cm.
CAPITOLUL 2
Cheltuieli pentru asigurareabutilitatilor necesare obiectivului de investitii
2.1 Obiect _02ASIGURARE UTILITATI 36.447,36
Total Capitol 1 36.447,36
CAPITOLUL 4
Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii 1.431.646,93
4.1.1 Obiect _01 Sediul Administrativ 1.431.646,93
4.1.1 LUCRARI DE CONSOLIDARE SEISMICA 760.557,38
4.1.2 LUCRARI DE RENOVARE ENERGETICA MODERATA
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 28.239,28
4.2.1 Obiect _01 Sediul Administrativ 28.239,28
4.3 Utilaje, echipamante tehnologice si functionale care necesita montaj 156.625,77
4.3.1 Obiect _01 Sediul Administrativ 156.625,77
Total Capitol 4 1.616.511,98
CAPITOLUL 5
Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier 16.162,33
5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 16.162,33
5.1.1.1 Obiect _01 Sediul Administrativ 13.162,33
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului 3.000,00
Total Capitol 5 16.162,33
CAPITOLUL 6
Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste
6.2 Probe tehnologie si teste 4.000,00
Total Capitol 6 4.000,00
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 12 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a-5-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.