Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Renovarea energetică pentru clădiri rezidenţiale multifamiliale din Oraşul Sânnicolau Mare - Lot 2" (contractul cuprinde execuţia lucrărilor de renovare energetică a blocurilor cuprinse în Lotul 2 – str. Panselelor, nr. 1, bl. 9, sc. D; str. Panselelor, nr. 1, bl. A4, sc. A-D; ...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Renovarea energetică pentru clădiri rezidenţiale multifamiliale din Oraşul Sânnicolau Mare - Lot 2" (contractul cuprinde execuţia lucrărilor de renovare energetică a blocurilor cuprinse în Lotul 2 – str. Panselelor, nr. 1, bl. 9, sc. D; str. Panselelor, nr. 1, bl. A4, sc. A-D; str. Panselelor, nr. 1, bl. P3, P5; str. Panselelor, nr. 1, bl. P7; str. Panselelor, nr. 1, bl. P9; str. Panselelor, nr. 1, bl. P17).
Lucrările de renovare energetica a blocurilor mentionate mai sus se vor realiza, în baza documentaţiei încărcate în SEAP, in termen de maxim 10 luni de la data inscrisa in ordinul de incepere al lucrarilor, conform cerintelor din proiectul tehnic si din caietul de sarcini.
Se vor contracta, astfel:
a) Lucrări de renovare energetică pentru clădiri rezidenţiale multifamiliale din Oraşul Sânnicolau Mare - Lot2 – str. Panselelor, nr. 1, bl. 9, sc. D; str. Panselelor, nr. 1, bl. A4, sc. A-D; str. Panselelor, nr. 1, bl. P3, P5; str. Panselelor, nr. 1, bl. P7; str. Panselelor, nr. 1, bl. P9; str. Panselelor, nr. 1, bl. P17;
b) Remedierea eventualelor defecte aparute în Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garanţie).
Descrierea lucrărilor, partea scrisa si desenata din proiectul tehnic si caietul de sarcini sunt disponibile în cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari" din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.