Feedback
I.D.: 98953573

RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU" PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentaţii de verificatori autorizaţi +obţinere avize + asistenţă tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte

Data publicarii
21.06.24 Exista 140.008 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3
Pretul estimativ:
7.966.935,18 RON - 7.966.935,18 RON
5.896.201,27 RON - 5.896.201,27 RON
11.838.564,58 RON - 11.838.564,58 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lot 2–PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.docum.de verific.autoriz.+obţ.avize+asist.tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI pt: –Bl.locuinte,2 scari,Str.Constituţiei,nr.1,bl.1 - Bl.locuinte,3 scari,Str.Rusciorului,nr.19,bl.75(sc.A)-Str.Constantin Nottara(sc.B şi C) - Bl.locuinte,2 scari,Str.Ţiglari,nr.1,bloc C2, Prestarea serviciilor de proiectare: - Elaborare Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.) + D.T.O...
2. Lot 2–PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.docum.de verific.autoriz.+obţ.avize+asist.tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI pt: –Bl.locuinte,2 scari,Str.Constituţiei,nr.1,bl.1 - Bl.locuinte,3 scari,Str.Rusciorului,nr.19,bl.75(sc.A)-Str.Constantin Nottara(sc.B şi C) - Bl.locuinte,2 scari,Str.Ţiglari,nr.1,bloc C2, Prestarea serviciilor de proiectare: - Elaborare Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.) + D.T.O.E.- Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii la faza D.T.A.C. a avizelor , acordurilor, studiilor şi autorizaţiilor solicitate de organismele autorizate sau prevăzute de legislaţia în vigoare (inclusiv reglementări tehnice şi normative), chiar dacă unele nu au fost menţionate în Certificatul de urbanism (C.U.) ca fiind necesare şi efectuarea demersurilor pentru obţinerea avizelor si acordurilor necesare.-Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (D.T.O.E.)- Elaborare Proiecte de specialitate pentru relocare reţele (apa canal,gaz, curent electric, etc.) dacă sunt necesare- Verificarea D.T.A.C. de către verificatori atestaţi prin grija ofertantului, care îşi va previziona în cadrul ofertei cheltuielile aferente acestor verificări;-Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor şi a Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor, după caz, ca urmare a cerinţelor prevăzute în avizele/acordurile emise de autorităţi sau de deţinătorii de utilităţi sau a recomandărilor verificatorului/verificatorilor atestaţi- Elaborare Proiect Tehnic de execuţie conţinând detaliile de execuţie, părţile scrise şi părţile desenate, caiete de sarcini, liste de cantitati, în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale HG nr. 907/2016, precum şi cu toate reglementările tehnice incidente;-Verificarea, prin grija ofertantului, a proiectului tehnic, prin intermediul de specialişti verificatori de proiecte atestaţi conform legislaţiei in vigoare.- Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectelor tehnice şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorilor atestati.- Verificarea documentaţiilor tehnice de către verificatori autorizaţiExecutia lucrarilor - Lucrările se vor executa cu respectarea prezentului caiet de sarcini, a documentaţiei tehnice (PT, DTAC, POE), a autorizaţiei de construire şi a avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, precum şi a legislaţiei şi reglementărilor/normativelor tehnice incidente.Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, participarea la recepţie şi la elaborarea cărţii tehnice a construcţiei-Acordarea asistenţei tehnice pe perioada de executie a lucrarilor Perioada de garantie a lucrarilor: 60 luni de la data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.Valoarea estimata Lotul nr. 2 = 7.966.935,18 lei fara TVA,din care: Valoarea estimata a serviciilor de proiectare pentru Lotul 2 este de: 214.698,66 lei fara TVA, din care:Val. estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Str. Constituţiei, nr.1, bl.1= 84.540,37 lei fara TVA;Val. estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinte, 3 scari, Str. Rusciorului, nr.19, bl.75 (sc.A)-Str. Constantin Nottara(sc.B şi C)= 89.113,43 lei fara TVA;Val. estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Str. Ţiglari, nr.1, bloc C2= 41.044,86 lei fara TVA;Valoarea estimata lucrari de executat pentru Lotul 2 este este de 7.752.236,52 lei fara TVA, din care:Val. estimata lucrari pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Str. Constituţiei, nr.1, bl.1 = 3.129.858,92 lei fara TVA;Val. estimata lucrari pt. Bloc de locuinte, 3 scari, Str. Rusciorului, nr.19, bl.75 (sc.A)-Str. Constantin Nottara(sc.B şi C) = 3.328.776,64 lei fara TVA;Val. estimata lucrari pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Str. Ţiglari, nr.1, bloc C2= 1.293.600,96 lei fara TVA;Durata contractului de achiziţie publică este de 410 zile, astfel: 45 zile de la data semnarii contractului pentru activitatea de proiectare, care va cuprinde: A.Studiile şi documentaţiile necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism să fie elaborate şi depuse până la maxim o lună de la data semnării contractului.B.Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.)- verificat în condiţiile legii nr. 10/1991, cu modificările şi completările ulterioare, - însoţit de avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism şi- însoţit de proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.)să fie predat beneficiarului, pentru obţinerea Autorizaţiei de construire, în maxim 45 zile de la data semnării contractului.C. Proiectul tehnic de execuţie, proiectele de relocare, caietele de sarcini, detaliile de execuţie, toate verificate potrivit legii nr. 10/1991, ajustate şi completate cu modificările impuse de verificatorii tehnici, să fie depuse la autoritatea contractantă până în maxim 45 zile de la data semnării contractului.În cadrul Proiectului tehnic vor fi prevăzute documentaţii de specialitate pentru relocări şi protejări de reţele dacă sunt necesare.Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor - 365 zile de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilorExecuţia lucrărilor - 365 de zile de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, la care se adauga o perioada de 2 luni pentru receptia la terminarea lucrarilor, inclusiv remedierile necesare, dupa caz;. 3. Lot 3– PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.docum.de verific.autoriz.+obţ.avize+asist.tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI pt: - Bl.locuinţe,2 scări,Str.Iazului, bl. 19 - Bl.locuinţe,2 scări,Str.Ştefleşti, bl. 7 - Bl.locuinţe,2 scări,Str.Vrancei, bl. 6, Prestarea serviciilor de proiectare: - Elaborare Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.) + D.T.O.E.- Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii la faza D.T.A.C. a avizelor , acordurilor, studiilor şi autorizaţiilor solicitate de organismele autorizate sau prevăzute de legislaţia în vigoare (inclusiv reglementări tehnice şi normative), chiar dacă unele nu au fost menţionate în Certificatul de urbanism (C.U.) ca fiind necesare şi efectuarea demersurilor pentru obţinerea avizelor si acordurilor necesare.-Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (D.T.O.E.)- Elaborare Proiecte de specialitate pentru relocare reţele (apa canal,gaz, curent electric, etc.) dacă sunt necesare- Verificarea D.T.A.C. de către verificatori atestaţi prin grija ofertantului, care îşi va previziona în cadrul ofertei cheltuielile aferente acestor verificări;-Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor şi a Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor, după caz, ca urmare a cerinţelor prevăzute în avizele/acordurile emise de autorităţi sau de deţinătorii de utilităţi sau a recomandărilor verificatorului/verificatorilor atestaţi- Elaborare Proiect Tehnic de execuţie conţinând detaliile de execuţie, părţile scrise şi părţile desenate, caiete de sarcini, liste de cantitati, în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale HG nr. 907/2016, precum şi cu toate reglementările tehnice incidente;- Verificarea, prin grija ofertantului, a proiectului tehnic, prin intermediul de specialişti verificatori de proiecte atestaţi conform legislaţiei in vigoare.- Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectelor tehnice şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorilor atestati.- Verificarea documentaţiilor tehnice de către verificatori autorizaţiExecutia lucrarilor - Lucrările se vor executa cu respectarea prezentului caiet de sarcini, a documentaţiei tehnice (PT, DTAC, POE), a autorizaţiei de construire şi a avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, precum şi a legislaţiei şi reglementărilor/normativelor tehnice incidente.Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, participarea la recepţie şi la elaborarea cărţii tehnice a construcţiei-Acordarea asistenţei tehnice pe perioada de executie a lucrarilor Perioada de garantie a lucrarilor: 60 luni de la data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.Valoarea estimata Lotul nr. 3 = 5.896.201,27 lei fara TVA,din care: Valoarea estimata a serviciilor de proiectare pentru Lotul 3 este este de: 166.774,25 lei fara TVA, din care:Val. estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinţe, 2 scări , Str. Iazului, bl. 19 = 66.686,56 lei fara TVA;Val. estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinţe, 2 scări, Str. Ştefleşti, bl. 7= 62.137,55 lei fara TVA;Val. estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinţe, 2 scări, Str. Vrancei, bl. 6= 37.950,14 lei fara TVA;Valoarea estimata lucrari de executat pentru Lotul 3 este este de 5.729.427,02 lei fara TVA, din care:Val. estimata lucrari pt. Bloc de locuinţe, 2 scări , Str. Iazului, bl. 19= 2.375.863,93 lei fara TVA;Val. estimata lucrari pt. Bloc de locuinţe, 2 scări, Str. Ştefleşti, bl. 7= 2.190.064,56 lei fara TVA;Val. estimata lucrari pt. Bloc de locuinţe, 2 scări, Str. Vrancei, bl. 6 = 1.163.498,53 lei fara TVA;Durata contractului de achiziţie publică este de 410 zile, astfel:45 zile de la data semnarii contractului pentru activitatea de proiectare, care va cuprinde: A.Studiile şi documentaţiile necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism să fie elaborate şi depuse până la maxim o lună de la data semnării contractului.B.Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.)- verificat în condiţiile legii nr. 10/1991, cu modificările şi completările ulterioare, - însoţit de avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism şi- însoţit de proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.)să fie predat beneficiarului, pentru obţinerea Autorizaţiei de construire, în maxim 45 zile de la data semnării contractului.C. Proiectul tehnic de execuţie, proiectele de relocare, caietele de sarcini, detaliile de execuţie, toate verificate potrivit legii nr. 10/1991, ajustate şi completate cu modificările impuse de verificatorii tehnici, să fie depuse la autoritatea contractantă până în maxim 45 zile de la data semnării contractului.În cadrul Proiectului tehnic vor fi prevăzute documentaţii de specialitate pentru relocări şi protejări de reţele dacă sunt necesare.Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor - 365 zile de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilorExecuţia lucrărilor - 365 de zile de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, la care se adauga o perioada de 2 luni pentru receptia la terminarea lucrarilor, inclusiv remedierile necesare, dupa caz;. 1. Lot 1–PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.docum.de verific.autoriz.+obţ.avize+asist.tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI pt: -Bl.locuinte,2 scari,Bd.Gr.Vasile Milea,bl.10A -Bl.locuinte,2 scari,Bd.Gr.Vasile Milea,bl.11A -Bl.locuinte,2 scari,Bd.Gr.Vasile Milea,bl.12A -Bl.locuinte,o scara,Bd.Gr.Vasile Milea,nr.1,bl.1., Prestarea serviciilor de proiectare: - Elaborare Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.) + D.T.O.E.- Elaborare studii şi documentaţii necesare obţinerii la faza D.T.A.C. a avizelor , acordurilor, studiilor şi autorizaţiilor solicitate de organismele autorizate sau prevăzute de legislaţia în vigoare (inclusiv reglementări tehnice şi normative), chiar dacă unele nu au fost menţionate în Certificatul de urbanism (C.U.) ca fiind necesare şi efectuarea demersurilor pentru obţinerea avizelor si acordurilor necesare.-Elaborare Proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (D.T.O.E.)- Elaborare Proiecte de specialitate pentru relocare reţele (apa canal,gaz, curent electric, etc.) dacă sunt necesare- Verificarea D.T.A.C. de către verificatori atestaţi prin grija ofertantului, care îşi va previziona în cadrul ofertei cheltuielile aferente acestor verificări;-Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor şi a Proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor, după caz, ca urmare a cerinţelor prevăzute în avizele/acordurile emise de autorităţi sau de deţinătorii de utilităţi sau a recomandărilor verificatorului/verificatorilor atestaţi- Elaborare Proiect Tehnic de execuţie conţinând detaliile de execuţie, părţile scrise şi părţile desenate, caiete de sarcini, liste de cantitati, în conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi ale HG nr. 907/2016, precum şi cu toate reglementările tehnice incidente;- Verificarea, prin grija ofertantului, a proiectului tehnic, prin intermediul de specialişti verificatori de proiecte atestaţi conform legislaţiei in vigoare.- Ajustarea, completarea şi/sau modificarea Proiectelor tehnice şi a detaliilor de execuţie ca urmare a recomandărilor verificatorilor atestati.- Verificarea documentaţiilor tehnice de către verificatori autorizaţiExecutia lucrarilor - Lucrările se vor executa cu respectarea prezentului caiet de sarcini, a documentaţiei tehnice (PT, DTAC, POE), a autorizaţiei de construire şi a avizelor/acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, precum şi a legislaţiei şi reglementărilor/normativelor tehnice incidente.Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, participarea la recepţie şi la elaborarea cărţii tehnice a construcţiei-Acordarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie a lucrărilor Perioada de garantie a lucrarilor: 60 luni de la data procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.Valoarea estimata Lotul nr. 1 = 11.838.564,58 lei fara TVA, din care: Valoarea estimata a serviciilor de proiectare pentru Lotul 1 este de: 314.027,98 lei fara TVA, din care:Val. Estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Bd. General Vasile Milea, bl. 10A = 62.107,14 lei fara TVA;Val. Estimata servicii proiectare pt. -Bloc de locuinte, 2 scari, Bd. General Vasile Milea, bl. 11A = 62.104,08 lei fara TVA;Val. Estimata servicii proiectare pt. - Bloc de locuinte, 2 scari, Bd. General Vasile Milea, bl. 12A = 62.171,93 lei fara TVA;Val. Estimata servicii proiectare pt. Bloc de locuinte, o scara, Bd. General Vasile Milea, nr.1, bl.1.= 127.644,83 lei fara TVA;Valoarea estimata lucrari de executat pentru Lotul 1 este este de: 11.524.536,60 lei fara TVA, din care:Val. Estimata lucrari pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Bd. General Vasile Milea, bl. 10A = 2.188.737,73 lei fara TVA;Val. Estimata lucrari pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Bd. General Vasile Milea, bl. 11A = 2.188.802,83 lei fara TVA;Val. Estimata lucrari pt. Bloc de locuinte, 2 scari, Bd. General Vasile Milea, bl. 12A = 2.197.192,16 lei fara TVA;Val. Estimata lucrari pt. Bloc de locuinte, o scara, Bd. General Vasile Milea, nr.1, bl.1.= 4.949.803,88 lei fara TVA;Durata contractului de achiziţie publică este de 410 zile, astfel: 45 zile de la data semnarii contractului pentru activitatea de proiectare, care va cuprinde: A.Studiile şi documentaţiile necesare obţinerii avizelor solicitate prin Certificatul de urbanism să fie elaborate şi depuse până la maxim o lună de la data semnării contractului.B.Proiectul pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.)- verificat în condiţiile legii nr. 10/1991, cu modificările şi completările ulterioare, - însoţit de avizele solicitate prin Certificatul de Urbanism şi- însoţit de proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E.)să fie predat beneficiarului, pentru obţinerea Autorizaţiei de construire, în maxim 45 zile de la data semnării contractului.C. Proiectul tehnic de execuţie, proiectele de relocare, caietele de sarcini, detaliile de execuţie, toate verificate potrivit legii nr. 10/1991, ajustate şi completate cu modificările impuse de verificatorii tehnici, să fie depuse la autoritatea contractantă până în maxim 45 zile de la data semnării contractului.În cadrul Proiectului tehnic vor fi prevăzute documentaţii de specialitate pentru relocări şi protejări de reţele dacă sunt necesare.Asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor - 365 zile de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilorExecuţia lucrărilor - 365 de zile de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor, la care se adauga o perioada de 2 luni pentru receptia la terminarea lucrarilor, inclusiv remedierile necesare, dupa caz;.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU" - PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentaţii de verificatori autorizaţi +obţinere avize + asistenţă tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte 06.06.23
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU" PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentaţii de verificatori autorizaţi +obţinere avize + asistenţă tehnică) şi EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte 04.12.23
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU” PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentații de verificatori autorizați +obținere avize + asistență tehnică) și EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU” PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentații de verificatori autorizați +obținere avize + asistență tehnică) și EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU” PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentații de verificatori autorizați +obținere avize + asistență tehnică) și EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU” PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentații de verificatori autorizați +obținere avize + asistență tehnică) și EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU” PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentații de verificatori autorizați +obținere avize + asistență tehnică) și EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU” PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentații de verificatori autorizați +obținere avize + asistență tehnică) și EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte  
RENOVARE ENERGETICĂ A 10 CLĂDIRI REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE DIN MUNICIPIUL SIBIU” PROIECTARE (PT+DE+DTAC+verificare documentații de verificatori autorizați +obținere avize + asistență tehnică) și EXECUTIE LUCRĂRI, cu 3 loturi distincte