Serviciile de inchiriere utilaje pentru deszapezire, inclusiv deserventi, pentru iarna 2024-2025, sunt de stricta necesitate pentru prevenirea si combaterea producerii poleiului si a inzapezirii drumurilor pe raza administrativ teritorială a municipiului Bacău. În sensul acestei achiziţii, utiliajle inchiriate sunt necesare pentru a acoperi intreg perimetrul municipiului Bacău, cat si sa acopere intreaga trama stradala. De ...
Serviciile de inchiriere utilaje pentru deszapezire, inclusiv deserventi, pentru iarna 2024-2025, sunt de stricta necesitate pentru prevenirea si combaterea producerii poleiului si a inzapezirii drumurilor pe raza administrativ teritorială a municipiului Bacău. În sensul acestei achiziţii, utiliajle inchiriate sunt necesare pentru a acoperi intreg perimetrul municipiului Bacău, cat si sa acopere intreaga trama stradala. De asemenea, este necesara demararea procedurii privind achizitia serviciilor de inchiriere utilaje pentru deszapezire, inclusiv deserventi, pentru prevenirea si combaterea producerii poleiului si a inzapezirii drumurilor de pe raza administrativ teritorială a municipiului Bacău - străzi, alei - cu rol de căi de acces/ieşire în/din incinta imobilelor (terenuri, clădiri), administrate de municipiul Bacau. Pentru îndeplinirea acestor cerinţe este necesar încheierea unui acord-cadru de servicii pentru 6 luni, cu un operator economic , care are capacitatea desfăşurarii serviciilor menţionate în caietul de sarcini. Cerinţele din caietul de sarcini sunt considerate ca fiind obligatorii şi minimale. Descrierea serviciilor din caietului de sarcini prezintă necesitatea precum şi numărul de utilaje necesare pentru executarea acestei activităţi. Ofertanţii pot depune oferte pentru toate utilajele specificate in caietul de sarcini necesare a fi inchiriate de la finalizare aprocedurii prin semnarea acordului cadru si pana la 30.04.2025.
Valoarea maxima estimata a achizitiei (acordului-cadru) este de 400.800,00 lei fara TVA, iar valoarea minima estimata a achizitiei (acordului-cadru) este de 133.600,00 lei fara TVA.
Contractele subsecvente care se atribuie pentru îndeplinirea/executarea acordului-cadru, minim unu -maxim trei contracte subscvente, încheiate între autoritatea contractanta şi ofertantul declarat câştigătorul.Primul contract subsecvent se semneaza odata cu semnarea acordului cadru.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.